איך בוחרים אמן חושים מומלץ להופעה?

זה נשמע כמו משימה פשוטה אבל למעשה יש לא מעט גורמים שכדאי לקחת בחשבון בבואכם לבחור אמן חושים מומלץ להופעה. כדי להבטיח חוויה מוצלחת לכל המשתתפים, חשוב לקחת בחשבון את המקצועיות והניסיון של האמן, את ההתאמה של ההופעה לקהל היעד, ענייני תקציב וכמובן גם המלצות וכימיה אישית.

 

מקצועיות וניסיון

אם החלטתם לבחור במופע של אמן חושים יש חשיבות רבה לבחור אמן שידהים את הקהל. דרך אחת לעשות זאת היא לבחור אמן חושים בעל המלצות רבות, מוניטין טוב ושפע של ניסיון. אם שמעתם על אמן שאינו ותיק בתחום או קיבלתם המלצה על כוכב חדש בתחום, כדאי ללכת לראות אותו בהופעה קודמת, בתנאים דומים, כדי להבין כיצד נראית ההופעה של האמן ומה היא יכולתו למשוך ולרתק את הקהל.

מקצועיות וניסיון

 

התאמה לקהל היעד ולסגנון האירוע

ישנם סוגים שונים של מופעים. מופעי אמנות חושים הם מופעים שמתבססים על ידע עולם ועל אינטליגנציה, ולכן קהל היעד הטבעי שלהם הוא מבוגרים. עם זאת, רוב אמני החושים מכירים גם את תחום ההופעה מול ילדים ומול בני נוער, ויודעים להתאים מופע והפעלות גם עבורם. בנוסף, אמני חושים מקצועיים ידעו גם להבדיל בין מופע שיתאים לאירוע רשמי וחגיגי לבין מופע קליל באירוע חברתי. חשוב לברר ולוודא שאמן החושים מבין את הצורך של ההופעה ויודע להתאים את עצמו אליו.

 

לוגיסטיקה ותקציב

שני התחומים הטכניים בבחירת אמן חושים הם התאמה של האמן ליכולות הלוגיסטיות של חלל המופע, והתאמת התקציב שיועד להופעה למחיר המופע. חשוב לזכור שיש מקרים שבהם מתפתים למחיר נמוך במיוחד והתוצאה היא מופע דל ומאכזב. שימו לב מה הם מחירי השוק הנפוצים ובחרו על פיהם הצעה טובה מבחינה טכנית ומתאימה מבחינת המחיר. בתחום הלוגיסטי חשוב לוודא שיש בחלל את כל הדרישות של מופע אמנות חושים כמו חלל עבודה רחב ידיים, זמן של לפחות שעה למופע רצוף, וגישה נוחה של אמן החושים אל הקהל שהוא משתתף פעיל במופע.

 

איכויות אישיות

גם האמן המוכשר ביותר יכול לאכזב קהל צופים אם הוא חסר כריזמה, נוכחות בימתית ויכולת לרתק את הקהל ולקבל שיתוף פעולה. על האיכויות הבימתיות של אמן חושים אפשר ללמוד מצפייה במופע שלו או על ידי בחינה של המלצות של לקוחות עבר. שימו לב שגם היחס הבין אישי של האמן אדיב  ומקצועי וכך תבטיחו התנהלות נעימה מולו כבר משלב התכנון והבדיקות ועד לשלב קיום המופע והתשלום.

 

לסיכום

בחירת אמן חושים איכותי ומומלץ שיתאים להופעה מתוכננת עבור קהל יעד מסוים, היא אכן משימה מורכבת. ההבדל בין בחירה נכונה לבחירה שגויה של אמן חושים יכולה להיות ההבדל בין הופעה מוצלחת ובלתי נשכחת להופעה סתמית. שקלו את כל הנושאים ובחרו את אמן החושים שיתאים לכם ביותר.

איכויות אישיות

אולי תאהבו גם את:

השכרת מנוף סל
מה היתרונות של מנוף סל?

בעולם הבנייה והתחזוקה, יעילות ובטיחות הם מעל לכל. שיטות מסורתיות מגיעות לרוב עם מגבלות, אך כניסתו של מנוף הסל חוללה מהפכה באופן שבו אנשי מקצוע

קרא עוד »