סוגים של ארונות הזזה שמתאימים לכל חדר

מקומות אחסון הם דבר חשוב מאין כמותו, מאחר והם נדרשים כמעט לכל חדר בבית. אחד הפתרונות הפופולריים לאחסון בחדרי שינה הוא ארונות עם דלתות הזזה. הודות למראה המודרני והפונקציונליות שלהם רבים בוחרים להשתמש בהם לצורך אחסון בגדים ושאר פריטים.

אם אתם מחפשים לעדכן את הארונות בבית שלכם, ארונות הזזה יכולים להיות הפתרון עבורכם. אבל איזה סוגים ישנם ואיך להתאים אותם לחדר?

 

ארונות הזזה עם מראות

ארונות הזזה אלה משמשים לא רק לאחסון אלא גם כמראה המרכזית בחדר. מדובר ברהיט פרקטי במיוחד ורב גוני, שמאפשר לכם להציץ בבגד שבחרתם עליכם מיד אחרי שהוצאתם אותו מהארון. על הדלתות של הארון יש מראות שיכולות גם לגרום לחדר להיראות גדול ומואר יותר. בנוסף, מדובר בדרך טובה לחסוך במקום בחדר מאחר ולא צריך למקם בו מראה נוספת. חסכוני ויעיל!

 

ארונות הזזה עם דלתות מעץ

ארונות אלה עשויים מעץ, דבר שיש לו יתרונות רבים. קודם כל, מדובר בחומר עמיד במיוחד שישמור על הארון שלכם איתכם לאורך תקופה ארוכה של זמן. יתרון נוסף הוא שעץ לרוב יכול להתאים בעיצוב שלו להמון חדרים, מה שמאפשר לכם לשלב אותו בעיצוב חדר קיים בלי לשנות יותר מדי אלמנטים. עץ תמיד מוסיף מגע של חמימות ואלגנטיות בכל חלל.

 

ארונות הזזה עם דלתות מזכוכית

בארונות אלה יש דלתות שעשויות מזכוכית, שיכולה להגיע במגוון סגנונות, צבעים וטקסטורות. ארונות אלה יכולים להוסיף מראה מודרני ומלוטש לחדר שלכם, ולרענן את העיצוב שבו באופן פשוט ויעיל. בארונות אלה יש מספיק מקום אחסון לכל הצרכים שלכם, ויש בו איזור תלייה לצד מדפים כך שתוכלו לחלק את הפריטים שלכם בצורה שנוחה לכם ביותר.

 

ארונות הזזה מעוצבים

קיימים ארונות הזזה שעל הדלתות שלהם יש עיצובים מיוחדים בסוגים שונים, מה שיכול להתאים לחדר שינה מינימליסטי וצבעוני כאחד. יש דלתות עם עיצובים מהטבע שמוסיפים שלווה לחדר, עיצובים עם טקסטורות שמעניקות טאץ' אלגנטי ועוד. כך כל אחד יכול לבחור את הארון המושלם בשבילו.

 

ארונות הזזה 3 דלתות

בעוד רוב ארונות ההזזה הקלאסיים הם בעלי 2 דלתות, קיימים ארונות עם 3 דלתות. מדובר בארונות גדולים יותר שמכפילים את מקום האחסון שבהם. דבר זה מתאים במיוחד לאנשים שיש בידיהם פריטי ביגוד רבים או לחדרים שמכילים בתוכם כמה ילדים.

 

לסיכום

ארונות הזזה הם מוצר פרקטי שיכול להוסיף המון למראה של חדר. קיימים מספר סוגים שונים של ארונות הזזה שלכל אחד מהם יש את היתרונות שלו. אם זה ארונות הזזה להם יש מראה מיוחד שישתלב בחדר שלכם, או ארונות הזזה גדולים יותר שיאפשרו לכם לאחסן יותר פריטים – מתוך המגוון הזה ניתן לבחור את ארון ההזזה שיתאים בדיוק לחדר שלכם ולצרכיכם השונים.

ארון דלתות הזזה

אולי תאהבו גם את:

השכרת מנוף סל
מה היתרונות של מנוף סל?

בעולם הבנייה והתחזוקה, יעילות ובטיחות הם מעל לכל. שיטות מסורתיות מגיעות לרוב עם מגבלות, אך כניסתו של מנוף הסל חוללה מהפכה באופן שבו אנשי מקצוע

קרא עוד »