בואו נטוס רחוק – למזרח

מי לא חולם על חופשה אקזוטית בתאילנד הקסומה, כשהוא נהנה משייק פירות טרופיים קריר, פוט מסאז' מפנק ואירוח כיד המלך במחירים נמוכים למדי?

בתאילנד תוכלו להנות מחופשת החלומות שלכם במחירים שאין להם תחרות בשום מקום בעולם, כך שגם אם חופשת החלומות שלכם כוללת לינה במלונות יוקרה ופאר, מסאז' מדי יום ומסעדות מצוינות – אין צורך לנסוע לאבו דאבי או דובאי דווקא. תאילנד תענה על כל הציפיות שלכם במחיר נמוך בהרבה משהייתם משלמים עבור כל התענוגות הללו במדינות אירופה, אפילו הזולות שבהן דוגמת  ספרד, בארה"ב, מקסיקו ומרכז אמריקה וכמובן בישראל.

בנוסף למחירים האטרקטיביים, אחד הדברים שהופכים את תאילנד למקום כל כך נחשק בקרב תיירים מרחבי העולם, היא העובדה כי מדובר ביעד מושלם לכל סוג של חופשה, כך שבין אם אתם משפחה עם ילדים קטנים, זוג אוהבים בירח הדבש, קבוצת צעירים, תרמילאים או פנסיורים – תוכלו להנות בתאילנד מאטרקציות ופעילויות שינעימו את זמנכם ויהפכו את החופשה לבלתי נשכחת.

 

מדינה אחת וטיסות לה רבות

בזכות כל אלו ויתרונות רבים נוספים, תאילנד היא אחד ממוקדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם ומדי שנה פוקדים אותה למעלה מ-30 מיליון תיירים אשר נוחתים באחד מ-7 שדות התעופה הבינלאומיים הנמצאים בה. היות שתאילנד כה גדולה ויש בה אזורי אקלים שונים, ריבוי שדות התעופה מאפשר טיסות לתאילנד בתדירות גבוה וגם תכנון הטיול כך שתנחתו באזור עם מזג האוויר האופטימאלי לאותה עונה.

בנוסף ל-7 שדות התעופה הבינלאומיים ישנם 3 שדות תעופה מקומיים עבור טיסות פנים ועוד 4 שדות תעופה הבינלאומיים המרכזיים אשר ככל הנראה ישרתו אתכם במהלך ביקורכם בממלכת סיאם.

 

שדות התעופה הבינלאומיים

Suvarnabhumi Airport – שדה התעופה המרכזי ביותר בתאילנד והמקום בו נוחתות מרבית הטיסות אשר יוצאות מישראל לתאילנד. הוא נמצא בעיר הבירה, בנגקוק והוא עד כדי כך גדול, שאפשר ללכת בו לאיבוד בלי הרבה מאמץ. בשדה תעופה זה 4 קומות והוא כולל 3 טרמינלים, מתחם מסעדות ענק וכמה מתחמי קניות.
מחיר כרטיס טיסה מישראל: החל מ-500 דולרים שלא בעונת התיירות ועד 1000 דולרים בממוצע בשיא העונה.

HKT שדה התעופה בפוקט – גם בשדה תעופה זה יש 3 טרמינלים מהם יוצאות טיסות בינלאומיות לצד טיסות פנים בתוך תאילנד. היות ופוקט הוא האי הגדול ביותר במדינה ומהווה כאחד מהיעדים האהובים ביותר עבור צעירים וכל מי שמחפש סצנת חיי לילה עשירה לצד ספורט ימי, קניות ואווירה תוססת, הוא גם אחד משדות התעופה העמוסים ביותר.
אין לשדה תעופה זה טיסות ישירות מישראל, אלא באמצעות עצירת ביניים בבנגקוק, אך עבור מי שרוצה להגיע לאיים כיעד ראשון מומלץ לנחות בשדה זה.

CNX שדה התעופה בצ'אנג מאי – שדה תעופה קטן משמעותית מקודמיו אשר נמצא באחת הערים היפות ונעימות ביותר בצפון תאילנד, אשר הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים האהובים ביותר בקרב תיירים המחפשים להנות מאווירה שונה, שקטה וכפרית יותר.
גם לשדה תעופה זה אין טיסה ישירה מישראל והדרך המומלצת להגיע אליו היא באמצעות טיסת פנים לאחר נחיתה בשדה התעופה הראשי בבנגקוק.
טיפ מאיתנו: בידקו האם מחיר טיסת הפנים כולל את הכבודה אותה אתם נושאים.

USM שדה התעופה סמוי – שדה תעופה נוסף הנמצא באיים ומהווה יעד מרכזי עבור מי שרוצה להנות באווירת החופש והמסיבות המאפיינת אזור זה של תאילנד.
גם במקרה זה מדובר בשדה תעופה אשר אין אליו טיסות ישירות מישראל, אלא באמצעות עצירת ביניים בבנגקוק.

 

כנף

אולי תאהבו גם את: