פלאפון חול: חבילות סלולר חו"ל מבית פלאפון

אתם נוסעים פעמים רבות בשנה לחו"ל ורוצים לקחת אתכם את הטלפון הנייד? לא רוצים להיות תלויים באף אחד ומעדיפים שגם יהיה לכם חיבור לאינטרנט בכל רגע? אתם צודקים, כי אם העידן המודרני שבו אנחנו חיים מאפשר זאת, מה פתאום שתוותרו על כך?

 

מה מציעה חברת פלאפון ללקוחותיה שנוסעים לחו"ל?

ראשית, בין אם אתם כבר לקוחות של חברת פלאפון ובין אם אתם שוקלים לעבור אל חברה זו, כדאי שתדעו שהיא מציעה מגוון חבילות סלולר לחו"ל. שנית, אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק לעומק באיזו אופציה אתם בוחרים ועל איזו חבילה אתם משלמים, כי הרעיון הוא לבחור את מה שבאמת מתאים לכם ולצרכים שלכם. כשמדברים על פלאפון חול מדברים על מגוון רחב של אופציות, כאשר אחת מהאפשרויות הפופולאריות היא חבילה של 14 ימים הכוללת 100 דקות שיחה והודעות עם 5GB של אינטרנט, והכול במחיר מיוחד של 219 ₪.

 

נוסעים ונשארים מחוברים

אם החבילה הראשונה שהצגנו בפניכם נראית לכם לא מספיק טובה ומתאימה לדרישות שלכם, כדאי שתדעו שחברת פלאפון מציעה עוד כמה אופציות בתחום הזה. אם, לדוגמא, אתם נוסעים לחו"ל ל14 יום ורוצים שתהיה לכם אפשרות לשוחח הרבה יותר דקות בטלפון כי אתם משאירים מישהו אהוב בארץ, זה אפשרי. במקרה כזה תוכלו לבחור חבילה שיש בה 300 דקות של שיחה והודעות + 15GB של אינטרנט במחיר של 269 ₪ לכל התקופה. זה נשמע לכם לא מספיק? אתם נוסעים לחו"ל לנסיעה שהיא גם של עבודה וגם חופשה? מתכוונים להישאר בחו"ל עד 30 יום? כדאי שתדעו: במקרה כזה תוכלו לבחור בחבילה הגדולה ביותר של חברת פלאפון. אז תשלמו 369 ₪ ותיהנו מאינטרנט של 24GB ו500 דקות של שיחות והודעות.

 

אמינות ושירות יעיל

כדי להבטיח שתצאו מרוצים מחבילת הגלישה והשיחות שלכם בחו"ל, אתם חייבים להבין מראש מה את מחפשים ומהן הדרישות שלכם. האם אתם אנשים צעירים שרק רוצים להתקשר פעם בכמה ימים להורים כדי להגיד שהכול בסדר? או שאולי אתם אנשים מבוגרים ואתם משאירים הורים עוד יותר מבוגרים בארץ בזמן שאתם נוסעים לחופשה ברומא? כל הנתונים האלה משפיעים, כי אם יש משהו בטוח, זה שצריך להיות לכם כמה שיותר נוח להשתמש בסלולר גם בחו"ל. אם תבחרו חבילה שלא לגמרי תתאים לדרישות שלכם עלול להיות שבסופו של דבר ההוצאה על העניין הזה תהיה גדולה מכפי שאתם חושבים ומתכננים. חברת פלאפון היא בחירה נהדרת עבור כל הנוסעים לחו"ל, כך שבין אם אתם נוסעים לטיול ובין אם זו נסיעת עבודה, למה שלא תתקשרו עוד היום ותצטרפו ללקוחותיה הרבים של החברה? כך תוכלו ליהנות משירות אדיב ומקצועי לכל אורך הדרך, אז למה שתתפשרו על פחות מזה?

אולי תאהבו גם את: