כיצד יודעים האם התינוק מוכן לנעלי צעד ראשון?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשאלות על ידי הורים לפעוטות לקראת גיל שנה נוגעת לנעלי צעד ראשון. מדובר בעניין שאף אחד לא מכין את ההורים אליו. שכן, אין לימודי "הורות" בבית הספר או בתיכון. המחשבה על הנושא גרמה לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך ממוקד שיסייע לכל מי שנתקלים בתהייה זו. אנו מזמינים אתכם ואת הקרובים אליכם לקרוא את המדריך הנוכחי שיאפשר לכם את הסימנים לכך שהתינוק מוכן לנעלי צעד ראשון.

 

הרקע לכתיבת המדריך

לפני שנעמיק בכל הנוגע למוכנת לנעלי צעד ראשון, יש לציין בפניכם את הרקע לכתיבת המדריך. שכן, מדובר במדריך מיוחד. בניגוד לקודמיו, הוא לא תוכנן מראש. החלטנו לכתוב אותו לאחר ששמענו הרבה הורים טריים מסביבנו שתהו לגבי הנושא. האמרה הכי נפוצה ששמענו בהקשר הזה הייתה:

"אף אחד לא לימד אותנו שום דבר על נעלי צעד ראשון ואנו לא רוצים לפגוע בילד". מכיוון שמדובר בעניין חשוב מאוד, החלטנו לעצור את שטף כתיבת המדריכים שלנו ולהעלות מדריך שיעלה את המודעות בנושא זה.

 

כיצד יודעים האם התינוק מוכן לנעלי צעד ראשון? – סימן מס' 1

הסימן הראשון שצריך לגרום לכם להבין כי הגיע הזמן לחפש אחר נעלי צעד ראשון מומלצות נוגע לניסיונות עמידה. אם הפעוט שלכם התחיל לעמוד ולהזיז את עצמו במקום – זה הזמן שלכם להתחיל בהליך החיפוש. ראוי לציין כי זה שלב ראשוני בהחלט שמאפשר לכם להכין את עצמכם לקראת הסימן ה – 2 והמובהק שיצריך נעילה של נעלי צעד ראשון בהקדם כדי להקנות יציבות וביטחון.

 

כיצד יודעים האם התינוק מוכן לנעלי צעד ראשון? – סימן מס' 2

הסימן השני שיגרום לכם להבין שהתינוק שלכם מוכן לנעלי צעד ראשון הוא צעדים ראשונים. הצעדים הללו עשויים להיות בהתחלה תוך תלות בעגלה שהוא דוחף או בצעדים של ממש מהשולחן אל הספה וכו'. זה הזמן להתחיל לנעול נעלי צעד ראשון ולאפשר לילד לתפוס יציבות. שכן, בקרוב ממש, הוא צפוי לצעוד ועליכם לאפשר לו לעשות זאת תוך מקסימום ביטחון ושמירה על כפות הרגליים העדינות שלו.

 

טיפ חשוב לבחירה של נעלי צעד ראשון

אם קראתם את הסימן ה – 1 שצוין לעיל, וודאי שמתם לב כי ציינו בפניכם שעליכם לערוך בירור אודות נעלי צעד ראשון מומלצות. אנו מוכרחים להדגיש כי מדובר בעניין הכרחי. שכן, רכישה של נעליים שיתגלו בסופו של דבר כלא איכותיות ולא מומלצות, עלולות לפגוע בילד. כדי שתוכלו לבחור בנעלי צעד ראשון טובות, אתם צריכים לפנות אל אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות ולבדוק את הפרטים אודות דגמים נבחרים:

  • קבוצות פייסבוק
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • דפי אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הסימנים שיאפשרו לדעת שהתינוק מוכן לנעלי צעד ראשון. כעת, כשאתם מכירים בהם, נותר לכם רק לצאת ולבחור.

נעליים

אולי תאהבו גם את:

השכרת מנוף סל
מה היתרונות של מנוף סל?

בעולם הבנייה והתחזוקה, יעילות ובטיחות הם מעל לכל. שיטות מסורתיות מגיעות לרוב עם מגבלות, אך כניסתו של מנוף הסל חוללה מהפכה באופן שבו אנשי מקצוע

קרא עוד »