כמה מרוויחות חשפניות להזמנה ברחבי העולם?

בכל פעם שאנחנו מבקרים במועדון חשפנות אנחנו משחקים משחק עם עצמנו או עם חברים שנמצאים אתנו במקום. מדובר במשחק שנקרא "משחק הכסף" ואנחנו חושבים שהמצאנו אותו, אבל יש סיכוי שיש עוד אנשים שמשחקים אותו חוץ מאתנו והם פשוט קוראים לו בשם אחר.

לפני כמה ימים בחרנו לצאת מהמסגרת של המשחק האישי שלנו כדי לבדוק באופן מעמיק כמה באמת חשפניות מרוויחות ולאו דווקא בארץ, אלא ברחבי העולם.

 

איך הגענו לממצאים שיוצגו בפניכם בהמשך?

כדי לבדוק כמה מרוויחות חשפניות להזמנה ברחבי העולם היינו צריכים לערוך סקר מקיף. למזלנו, אנחנו חיים בעידן הטכנולוגי. כך שכל מה שהיינו צריכים לעשות זה לכתוב את הסקר באמצעות גוגל ולפרסם אותו בפלטפורמות שונות כדי להגיע אל חשפניות ממקומות שונים ברחבי העולם. את הסקר פרסמנו בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • פורומים שונים מחו"ל

ביקשנו מחשפניות בלבד לענות על הסקר ולציין פרטים אודות ההזמנה וכמה הן מרוויחות בעקבותיה. קיבלנו ממצאים מרחבי העולם. ענו לנו חשפניות מצרפת, גרמניה, איטליה ואפילו הודו. גילינו שהמשכורות משתנות באופן משמעותי ממדינה אחת לאחרת, כך שהחלטנו לכתוב ממוצע כללי שיופיע בשקלים כדי להקל עליכם ועלינו.

 

אז כמה מרוויחות חשפניות בהודו?

כתבו לנו כמה חשפניות שעובדות במועדוני חשפנות מחתרתיים במומביי ובדלהי. שתיהן ציינו שהן עובדות כחלק מרשת גדולה. לדבריהן, אלו שבוחרים ליצור קשר עם החברה שהן עובדות כדי לבדוק פרטים על חשפניות להזמנה הם אנשים עמידים ביותר שמוכנים לשלם כמה שצריך וגם לתת טיפ הגון. הן מרוויחות על הזמנה כ- 600 שקלים וברוב המקרים יש להן גם טיפ בנפרד.

 

כמה מרוויחות חשפניות בגרמניה?

בגרמניה המחירים משתנים. שכן, מדובר באירופה ולא במדינת עולם שלישית. 3 חשפניות שמתגוררות בערים שונות בגרמניה ציינו את הרווח החודשי שלהן. משום מה, הן לא מסרו לנו מידע אודות הרווח לפי הזמנה.

יכול להיות שמדובר כאן בעניין של תמחור שמקובל בגרמניה. בכל אופן, המשכורות נקבעות אצלן לפי ניסיון וקריטריונים נוספים. אנחנו מצאנו שהמשכורת החודשית הממוצעת נעה סביב ה- 40 אלף ₪.

 

כמה מרוויחות חשפניות באיטליה?

הממצאים באיטליה די זהים לאלו שעלו בקרב החשפניות הגרמניות. שכן, גם שם המשכורת נקבעת לפי פרמטרים שונים וקצת קשה להציג תמחור קבוע. קיבלנו הודעות מ- 4 חשפניות שמתגוררות באיטליה (והמשותף לכולן שהן בכלל לא במקור מאירופה). לדבריהן, הן מרוויחות לא פחות מ- 50 אלף ₪ מידי חודש ולכולן יש וותק של מעל 6 שנים בתחום.

 

לסיכום

עד כאן המדריך החטטני והמעמיק ביותר שלנו שבדק באופן מעמיק ביותר כמה מרוויחות חשפניות מהודו, גרמניה ואיטליה. עכשיו, כשגם אתם יודעים מה התמחור הנהוג, אתם יכולים גם כן לשחק במשחק שלנו, משחק הכסף, ולשער כמה החשפנית האהובה עליכם מרוויחה מידי חודש על כל הזמנה.

חשפניות להזמנה

אולי תאהבו גם את: