כמה עולה עיצוב לוגו מקצועי?

חברות מאופיינות בשלל דרכים, אך מכיוון שהמוח שלנו מגורה מאוד דרך העין באמצעים ויזואליים, סביר להניח שכאשר נשמע שם של חברה, מיד נחשוב על הלוגו שלה באופן אוטומטי. כמה עולה לעצב לוגו כמו של החברות הגדולות? זאת ועוד פרטים נוספים על לוגואים, בכתבה שלפניכם.

 

קצת לפני

בניגוד ממה שניתן לחשוב לפעמים, לוגו הוא לא המותג של העסק שלך. לוגו הוא אחד החלקים שמגדירים את זהות המותג של העסק, על ידי שימוש באמצעי ויזואלי. הרעיון הוא ליצור, בעזרת תמונה אחת, תפיסה מסוימת של אדם או קבוצה על המותג.

כמו שיש עסקים שונים, בגדלים שונים, כך גם שוק הלוגואים הוא שוק מגוון ודינמי. האיכויות של הלוגואים משתנות, כאשר יש לוגואים שנעשים באתרי אינטרנט על ידי חובבנים מצד אחד, אך גם לוגואים שנעשים על ידי גרפיקאים ואנשי מקצוע בעולם העיצוב, שמשומשים על ידי עסקים וחברות.

 

אז כמה זה עולה?

המחיר של הלוגואים משתנה בין עסק לעסק. כאשר מדובר על לוגו חובבני, המחיר שלו צפוי לנוע בין כמה עשרות שקלים, עד ללא יותר ממאה וחמישים שקלים. עיצוב לוגו מקצועי, שנעשה על ידי אנשים בעלי הכשרה, השכלה וניסיון רלוונטי, יכול לעלות מאות שקלים ולהגיע אפילו למחיר של אלפי שקלים בודדים. השוני במחיר תלוי בגודל העסק שמבקש את הלוגו, בניסיון הקודם ובהצלחות המוכחות שיש למעצב, בכמות האנשים שעובדים על עיצוב הלוגו ובדחיפות ההזמנה.

 

חשיבות הלוגו

כאמור, הלוגו אמור לשדר לאנשים את הרעיון של המותג באמצעות התבוננות פשוטה. לכן, ללוגו יש חשיבות רבה באסטרטגיה של המיתוג העסקי. לאנשים לפעמים אין זמן לקרוא מודעות ברשתות חברתיות או להקשיב בריכוז מלא לפרסומות, כך שלוגו הוא החלק שיכול לתת דעה על מוצר בזמן הכי מהיר שיש.

חשוב להשקיע בלוגו מקצועי, שכן הדעה שמתקבלת על ידי הציבור שנחשף ללוגו, עשויה להיות שלילית. במקרה כזה, הלוגו נכשל בתפקידו. לוגו שנראה מרושל, מעוצב בצורה חובבנית או מכיל טעויות כתיב, יכול לעשות את ההשפעה ההפוכה ממה שמצופה ממנו.

 

איך תדעו שהלוגו שלכם מוצלח?

ישנם כמה עקרונות בסיסיים ללוגואים מוצלחים, שלפיהם ניתן להבין האם הלוגו שאתם משלמים בעבורו יכול לעשות את העבודה. לוגו מוצלח יהיה יצירתי, פשוט, חף מטעויות כתיב וייחודי. בנוסף, הלוגו אמור להיות קשור לתחום של החברה או העסק אותו הוא מייצג. כמו כן, נמצא כי לוגואים חכמים, שמגרים מחשבה אצל הצופה, נחשבים בעיני הציבור כלוגואים מוצלחים ומשכנעים.

 

חלק קטן וחשוב מתהליך גדול

ללוגו חשיבות עצומה במיתוג של העסק שלכם. השקעה בלוגו מקצועי יכולה להשפיע באופן ניכר וחיובי על דעת הקהל כלפי המותג שלכם. למרות שמדובר בחלק אחד מיני רבים, חשוב לזכור שהלוגו בתהליך המיתוג יכול לשמש כמו בורג בשעון – אם אחד לא מתפקד, כל השעון יכול להתקלקל.

עיצוב לוגו

 

 

אולי תאהבו גם את:

השכרת מנוף סל
מה היתרונות של מנוף סל?

בעולם הבנייה והתחזוקה, יעילות ובטיחות הם מעל לכל. שיטות מסורתיות מגיעות לרוב עם מגבלות, אך כניסתו של מנוף הסל חוללה מהפכה באופן שבו אנשי מקצוע

קרא עוד »