כסף או זהב? איך נתאים את מסגרת המשקפיים לפנים

אומרים שסוגי האנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שזהב נראה עליהם טוב ואלו שכסף יושב עליהם מצוין. זאת אומרת שלפי הסברה הזו, אין אנשים שמתאים להם לענוד את שני הסוגים הללו. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק וחזרנו עם סדרת מדריכים שמאפשרת לרבים להתאים אקססוריז שונים לפנים באופן הטוב ביותר. הפעם בחרנו להתמקד במסגרת של משקפיים, אז אם יש לכם כאלה, כדאי שתדעו מה ייראה עליכם יותר טוב – כסף או זהב? הישארו אתנו ותגלו.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הצבע שמתאים לכם ביותר, אתם צריכים לדעת שמדובר במדריך ה – 10 בסדרה. שכן, כתבנו עד כה מדריכים שעסקו בבחירה של האקססוריז שונים, למשל:

  • עגילים לאוזניים
  • שרשראות
  • עגילי פירסינג ועוד

מדריך זה הוא האחרון בסדרה והפעם, אנו נתמקד בבחירה נכונה של מסגרת המשקפיים ונאפשר לכל אחד ואחת מכם לדעת לפי צבע העור מהו הצבע המתאים ביותר.

 

כסף או זהב? מה מתאים לבעלי עור בהיר מאוד ושיער כהה

בעלי העור הבהיר שיש להם שיער כהה יחסית צריכים לבחור במשקפיים עם מסגרת כסף. שכן, צבע הכסף הוא המתאים להם ביותר. ראוי לציין כי משקפיים אלו צריכות להיבחר בקפידה כדי שתוכלו להיות בטוחים שהן לא יגרמו לכם להיראות כמו יורמים. אנו ממליצים לכם להסתכל על המגוון הרחב של המשקפיים עם מסגרת כסף שיש באתר אופטיסטור. שכן, כל המשקפיים שם הן עם מסגרות מיוחדות ועדכניות ולא מיושנות.

 

כסף או זהב? מה מתאים לבעלי עור כהה עם שיער כהה?

בעלי העור הכהה עם שיער כהה צריכים לבחור בזהב. שכן, תכשיטים ומשקפיים בצבע זהב משתלבים באופן יוקרתי ועדין על בעלי עור כהה. אם ראיתם לאחרונה נשים בעלות עור כהה שיש להן תכשיטי זהב, אתם וודאי שמתם לב שמשהו בהן הפנט אתכם. אז דעו שהסוד הוא השילוב של הצבע הכהה עם הזהב.

 

כסף או זהב? מה מתאים לבעלי עור בהיר עם שיער בהיר

מי מכם שיש להם עור בהיר ושיער בהיר צריכים לבחור בתכשיטים בצבע זהב. שכן, הם בולטים הרבה יותר מהכסף שעלול לגרום להם להיראות מעט חיוורים. זו עובדה שלמדנו על בשרנו, בתור בהירים עם שיער בהיר. שכן, לאחר שנים שענדנו תכשיטים ומשקפיים עם מסגרות כסף, הבנו שזו לא הבחירה הנכונה עבורנו. מאז שהחלפנו לזהב, אנו מקבלים מחמאות מכל כיוון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה יותר מתאים לכם – כסף או זהב? כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, עליכם פשוט לבחור את הצבע המתאים ביותר למסגרת המשקפיים הבאה שלכם ולהיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. נאחל לכם שתמיד תדעו לבחור באפשרות הטובה ביותר ושיהיה בהצלחה!

משקף מעוצב

 

אולי תאהבו גם את: