הסיבות בגינן יש לטפל ברטיבות מהר

רטיבות היא אחת הרעות החולות שכמעט כל בעל בית צריך להתמודד איתה, במיוחד בבניינים ישנים. נזילות, פיצוצים וסתם בלאי של הצנרת יובילו לנזילה של מים אל מחוץ לצנרת הייעודית ולרטיבות בבית. אבל מהי רטיבות? איך מטפלים בה? ומדוע יש לעשות זאת במהירות המרבית? כל התשובות לשאלות האלה בכתבה שלפניכם. 

 

רטיבות בדירה הפרטית, מה זה?

רטיבות נוצרת כתוצאה מנזילה של מים או של נוזלים אחרים אל מחוץ לצנרת הייעודית שלהם במשך זמן ארוך. נזילה של נוזל זה או אחר אל תוך הקירות, התקרה או הרצפה שלכם, ממלאת אותם בנוזל וגורמת לנזקים רבים הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. במידה ויש לך נזילה בביתך הפרטי כדאי לך להזמין אינסטלטור מקצועי לייבוש תת רצפתי או אינסטלטור מקצועי לטיפול ברטיבות.

 

מה הנזקים שעלולים להיגרם לבית שלך כתוצאה מרטיבות?

ישנם נזקים רבים שעלולים להיגרם לבית הפרטי שלך כתוצאה מנזילה ורטיבות. הנזקים לטווח הקצר כוללים פגיעה בקירות הבית, פגיעה ברשת החשמל של הבית, פגיעה בתקרת וברצפת הבית כתוצאה מנזקי מים. לטווח הארוך, התפתחות של עובש, התפרקות של הקירות ועוד יכולים להיות הנזקים שצריך להתמודד איתם כתוצאה מרטיבות ארוכת טווח.

 

מה הם הנזקים לבריאות שעלולים להיגרם כתוצאה מרטיבות?

הנזק הבריאותי המשמעותי ביותר שנגרם כתוצאה מרטיבות, קורה בדרך כלל עקב רטיבות ארוכת טווח, שגורמת להופעה של עובש על קירות ותקרת הבית. הנזקים הבריאותיים של עובש כוללים מספר רב של נזקים – החל מבעיות בנשימה וכלה בבעיות נוירולוגיות ואפילו תסמונת הבית החולה.

נזקים בריאותיים אלה הם אחת הסיבות שבגינן כדאי לפתור את בעיית הרטיבות שלכם במהירות הרבה ביותר. ילדים וקשישים הם אוכלוסיות שחשופות במיוחד לנזקים הבריאותיים של עובש. לפיכך, אם גרים איתכם בבניין ילדים או קשישים – כדאי לפתור את הבעיה במהירות רבה.

 

איך מטפלים ברטיבות ולמה חשוב לעשות את זה מהר?

ישנם מספר שלבים לטיפול ברטיבות. בשלב הראשון עליכם לאתר את מקור הרטיבות ולסגור אותו. לצורך כך תיאלצו לשכור אינסטלטור מקצועי שיעזור לכם באיתור וסגירת הנזילה. לאחר מכן יש צורך בייבוש של הרטיבות. בחלק גדול מהמקרים די בזמן החולף להביא לייבוש, אבל במקרים מסוימים תידרש לשם כך מכונה ייעודית.

 

טיפול מהיר – טיפול חכם

רטיבות היא מכה רעה שרוב הבתים בישראל ייאלצו להתמודד איתה בזמן זה או אחר. חשיבות הטיפול ברטיבות במהירות האפשרית היא גבוהה ביותר, וזאת על מנת לצמצם את הנזקים שייגרמו בעקבותיה הן לבית והן לדרים בו. הנזקים הבריאותיים שנגרמים כתוצאה מרטיבות בבית מתרחשים בדרך כלל בטווח הארוך, דבר שנותן עוד סיבה לכך שאת הרטיבות בבית יש לסלק במהירות האפשרית. איתור וסתימה הנזילה ולאחר מכן ייבוש של הרטיבות הם השלבים לפתרון הבעיה, בהצלחה!

אינסטלטור מקצועי לייבוש תת רצפתי

אולי תאהבו גם את:

השכרת מנוף סל
מה היתרונות של מנוף סל?

בעולם הבנייה והתחזוקה, יעילות ובטיחות הם מעל לכל. שיטות מסורתיות מגיעות לרוב עם מגבלות, אך כניסתו של מנוף הסל חוללה מהפכה באופן שבו אנשי מקצוע

קרא עוד »