מה הן העלויות המוערכות לניסור בטון

לרוב אנו צריכים ניסור בבטון בעקבות החלטה על שיפוץ או שינוי של הבית. אך בתחום כמו זה אין לנו מושג מהן העלויות של העבודה ובמה הן תלויות. במאמר הבא נרחיב ממה מושפעת עלות עבודת הניסור ומהם המחירים הבסיסים של העבודה.

 

מהו ניסור בטון?

אנו צריכים ניסור בטון בתחומים שונים בבית ובעסקים. עבודות הניסור כוללות ניסור של קיר בטון, רצפת בטון, תקרת בטון, קידוח בבטון, ניסור לצורך בניית מעלית, ניסור לצורך בניית מרפסת וניסור כללי בעבודות בבית. לפני שבוחרים איש מקצוע חשוב לבחור במישהו בעל המלצות, ניסיון, מקצועיות ואמינות שיתאים את המכשירים באופן המתאים ביותר ולא על פי רווחיות העבודה או על חשבון הדיוק וזמן העבודה.

 

מהי עלות ניסור בטון?

מחיר הניסור נע בהתאם למשתנים שונים כמו סוג וזמן העבודה, עובי, גודל ועוד. ישנו מחיר כללי אשר מותאם לפי מטר ועל פיו יחושב סכום העבודה הסופי. במקרים של עבודה מורכבת יותר המחיר יעלה אך גם כאן ישנו מחיר כללי שממנו מתחילים. ניסור בבטון יעלה החל מ-170 ש״ח, ניסור קיר בטון יעלה החל מ-300 ש״ח, ניסור תקרת בטון יעלה החל מ-500 ש״ח. ככל שהעבודה איכותית יותר ברמת הדיוק ועבודה של ניסור בטון ללא אבק כך המחיר יעלה.

 

מכשירי הניסור

קיימים מכשירים שונים לעבודת ניסור בטון ידניים ואוטומטים והעלות הכוללת של העבודה מושפעת מכך. למכשירים הידניים קיימים יתרונות רבים מאחר והם יותר קטנים ונגישים וכך מגיעים ליותר אזורי עבודה לעומת מכשירים אחרים. מכשירי ניסור נוספים הם לא ידניים ויכולים לעזור בעבודות מורכבות וארוכות יותר. בחירת המכשיר תיעשה ע״י בעל המקצוע והוא יתאים את סוג המכשיר לסוג העבודה שתרצו לבצע.

 

דיוק בתהליך הניסור

בטון זה חומר עבה וקשה לדייק בתהליך הניסור. בעת תהליך הניסור בעל המקצוע משתמש במכשירים גדולים וכבדים וכדי לקבל תוצאה איכותית יש לשים לב לדיוק. על בעל המקצוע להיות מקצועי ויסודי בעבודה גם אם היא דורשת תהליך איטי יותר כדי שהניסור יהיה מדויק ונקי.

 

נזק לאחר הניסור

לעיתים בתהליך הניסור נוצר לכלוך רב ונזק לאחר העבודה, כמובן שלא באופן מכוון אלא מתוקף סוג העבודה. בעת העבודה עם מכשירים מאסיביים וחומר קשיח ובעייתי עלולים להיות שברים וסדקים גם מסביב לאזור הניסור. קיימים מכשירים ידניים וקטנים שעוזרים להשאיר את אזור העבודה נקי יותר ומונעים את רוב הלכלוך והסדקים שעלולים להיווצר. במידה ובעל המקצוע יעבוד באופן מדויק ובסבלנות ניתן לצאת מהעבודה עם נזק מינימלי ובר תיקון.

לאחר שהסברנו במה כרוכה עבודת הניסור- הנזקים, הדיוק, סוגי המכשירים והעלויות- עשו את בדק הבית שלכם עם בעלי מקצוע מומחים בתחום, בעלי המלצות, ישרים ומקצועיים שיעניקו לכם עבודה איכותית שתהיו מרוצים ממנה.

ניסור בטון

אולי תאהבו גם את:

השכרת מנוף סל
מה היתרונות של מנוף סל?

בעולם הבנייה והתחזוקה, יעילות ובטיחות הם מעל לכל. שיטות מסורתיות מגיעות לרוב עם מגבלות, אך כניסתו של מנוף הסל חוללה מהפכה באופן שבו אנשי מקצוע

קרא עוד »