אילו מוצרים ניתן להזמין מבית דפוס?

בתי דפוס נותנים קשת של שירותים, ומציעים מוצרים שונים ומגוונים. רוצים לדעת אילו מוצרים ניתן להזמין מבית דפוס? ומה חשוב לדעת לפני ההזמנה? המשיכו לקרוא!

 

מה עושה בית הדפוס?

בית הדפוס הוא מקום שיכול להדפיס עבורכם כמעט כל דבר שרק תרצו, במגוון גדלים ובעיצובים שונים. בין אם אתם צריכים להדפיס כמות גדולה של מוצרים, ובין אם אתם מדפיסים באופן פרטי, בית הדפוס יוכל לעזור לכם ולהציע פתרונות דפוס מתקדמים.

לפני שאתם מזמינים מוצר מבית הדפוס חשוב שתבדקו מספר דברים, ביניהם זמן אספקת השירות – כלומר מתי תוכלו לקבל את המוצר המוגמר, את המחיר ליחידה וכמובן את סוגי השירות שבית הדפוס יכול להעניק.

 

מוצרים שניתן להזמין מבית דפוס

כמובן שלא כל בית דפוס יכול להציע בדיוק את אותם מוצרים, וחלק מבתי הדפוס אינם יכולים לייצר מוצרים מסוימים, אך באופן כללי קיימים מגוון סוגי מוצרים שמיוצרים כמעט בכל בית דפוס.

קודם כל, כל בתי הדפוס יכולים להדפיס לכם מסמכים בקלות. מדובר בהדפסה הפשוטה ביותר ולכן היא גם תהיה זולה ביחס לשאר מוצרי הדפוס שתוכלו לקבל. אבל בית דפוס הוא ממש לא מקום בו ניתן להדפיס רק על נייר, ואפשר להדפיס על עוד המון חומרים כמו למשל קאפה, מדבקות, קנבס ועוד. מו כן, תוכלו להדפיס מגוון מוצרים עם מיתוג של החברה שלכם – כמו למשל מחברות, ספרים, יומנים ועוד.

אם אתם מחפשים להעניק מתנות ממותגות תוכלו להדפיס בבית הדפוס גם לוחות שנה מעוצבים, פנקסים ממותגים ומגנטים עם הלוגו של החברה שלכם. חשוב לוודא קודם עם בית הדפוס לגבי סוגי המוצרים שביכולתם להדפיס עליהם, ולאחר הבירור לבחור את המוצר המועדף.

 

מה הכמויות שניתן להזמין מבית דפוס?

בתי דפוס רבים הם בתי דפוס המציעים שירותי דפוס בכמויות גדולות, בעיקר לחברות ולארגונים. עם זאת, תוכלו כמובן למצוא גם בתי דפוס הנותנים שירותים לאנשים פרטיים ודרכם תוכלו להזמין מגוון מוצרים. אם אתם מחפשים בית דפוס מקצועי, תוכלו לפנות אל בית הדפוס הישראלי ישראגרף אשר נותן מגוון פתרונות דפוס במחירים נוחים.

 

אילו שירותים נוספים ניתן לקבל בבית הדפוס?

הרבה אנשים חושבים שבתי דפוס הם רק עבור הדפסה של דברים מוכנים מראש, אך לא כך הדבר. בתי דפוס רבים מעניקים גם שירותי עיצוב גרפי מתקדם, על מנת לעזור ללקוחות שלהם לקבל מוצר שיענה על כל הצרכים שלהם.

אם אתם צריכים ייעוץ בתחום העיצוב הגרפי, או מעוניינים להדפיס עיצוב מסוים ולא יודעים כיצד הוא יראה לאחר ההדפסה, שווה לכם להתייעץ עם המומחים לעיצוב בבית הדפוס. בכל מקרה, תמיד מומלץ להתייעץ על גודל ההדפסה ואיכות התמונה ביחד עם צוות בית הדפוס על מנת להבטיח שתקבלו מוצר איכותי שיענה לכם על הציפיות.

מוצרים בית דפוס

אולי תאהבו גם את:

השכרת מנוף סל
מה היתרונות של מנוף סל?

בעולם הבנייה והתחזוקה, יעילות ובטיחות הם מעל לכל. שיטות מסורתיות מגיעות לרוב עם מגבלות, אך כניסתו של מנוף הסל חוללה מהפכה באופן שבו אנשי מקצוע

קרא עוד »