איך מוצאים את עורכי הדין הפליליים הטובים ביותר?

אדם הנחשד בעבירה פלילית צריך להיות מיוצג בצורה ראויה באמצעות עורך דין שישמור על זכויותיו, בין אם הוא אשם או לא אשם בעבירה. איך מוצאים את עורך הדין הטוב ביותר העוסק בפלילים – על כך במאמר הבא.

 

עורכי דין מדורגים על פי הישגים

באתרים של נותני שירות או בעלי מקצוע ניתן למצוא דירוג שנעשה בהתאם לחוות דעת והמלצות של לקוחות. הדירוג מתייחס למשרדי עורכי דין מובילים, משרדים בעלי מוניטין והמלצות. ישנם גם דירוגים הנעשים על ידי חברות המבצעות סקרים שגם בהם ניתן למצוא עורך דין פלילי יעיל ובעל הצלחות מוכחות.

 

חיפוש באתרי אינטרנט

כמעט לכל משרד בו עובדים עורכי דין פליליים יש אתר באינטרנט בו הם מפרסמים תכנים ומידע, דוגמאות לעבירות, עונשים הצפויים בחוק, הליכים משפטיים, השלבים שיש לנקוט בהם והמלצות של לקוחות. מומלץ להיכנס לאתרים ולקרוא את הדברים על מנת לקבל תמונה על טיבם של עורכי הדין והצלחותיהם.

 

לבדוק את ההשכלה וההכשרה של עורך הדין

לפני שבוחרים בעורך הדין הפלילי מומלץ לבדוק את ההסמכה שלו. באיזה מוסד אקדמאי הוא למד, מה מסלול ההכשרה שלו, במה הוא מתמחה, האם הוא נמצא תחת פיקוח של משרד או גוף מסוים, האם עובדים איתו עורכי דין נוספים מאותו התחום, מה הוותק והניסיון שלו בפלילים, האם עבר בהצלחה את בחינות הלשכה של עורכי הדין וקיבל רישיון לעסוק בעריכת דין ועוד.

 

מה התפקיד של עורך הדין הפלילי?

צריך להבין שהתפקיד של עורך הדין הפלילי שונה מתפקידו של עורך דין לענייני משפחה או עורך דין של אובדן כושר עבודה. המשותף לכולם הוא לדאוג לאינטרסים של הלקוחות שלהם. יחד עם זאת, לעורך דין פלילי יש תפקיד של ליווי וייצוג בבית המשפט או עוד לפני זה בחקירה תחת אזהרה.

החשודים בעבירות פליליות צריכים לקבל הגנה רחבה גם אם מוגש נגדם כתב אישום. ככל שההגנה תהיה טובה יותר, כך ניתן יהיה לצמצם את העונש או להסיר את כתב האישום. לכן חשוב לבחור בעורך הדין הטוב ביותר גם אם צריך לשלם הרבה כסף. ככל שעורך הדין יהיה איכותי יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר ולאו דווקא לבחור בעורך דין ששכר הטרחה שלו זול, כי כך גם תיראה ההגנה שלו.

 

היחס של עורך הדין ללקוחותיו

כבר בפגישת הייעוץ הראשונה ניתן לעמוד על טיבו של עורך הדין. על מנת שתיווצר מערכת יחסים מכובדת בין עורך הדין ללקוח שלו, צריך להיות ביניהם אמון ואינטראקציה. במילים אחרות, עורך דין העוסק בפלילים שלא מאמין ללקוח שלו, יתקשה להגן עליו בבית המשפט. לסיכום, עורך הדין צריך לעמוד לצד לקוחותיו ולשרת אותם באופן הטוב ביותר על מנת שימנעו תוצאות עגומות וכך גם מבחינת האתיקה המקצועית.

עורך דין פלילי

אולי תאהבו גם את:

גמלת סיעוד במזומן
תביעה לגמלת סיעוד בכסף

אמנם לא נעים כל כך לחשוב על זה, אך מצבים סיעודיים יכולים להתרחש לכל אחד ואחת מאיתנו, צעירים ומבוגרים כאחד. מלבד הפן הבריאותי המאפיין את

קרא עוד »