5 רעיונות לעיצוב הבית עם אומנות בבטון

הדרך הכי טובה לעצב את הבית היא להשתמש בפריטי אמנות שמבוססים על בטון כחומר גלם מרכזי. רוצים להשיג שינוי דרמטי בחלל הפנים ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה כמה רעיונות

 

  1. תאורה

תאורה נכונה יכולה לייצר אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח, גם בדירות קטנות וצפופות. עם זאת, חשוב לבחור נכון גם את גופי התאורה ולא רק את הנורות עצמן. כאן בדיוק נכנסים לתמונה מוצרי בטון בקטגוריית התאורה ויש שלל אפשרויות לבחור מתוכן: החל ממנורות בטון בעיצוב טראצו לבן או שחור, דרך מנורות בטון בשילוב עץ ועד מנורות בטון שולחניות.

 

  2. שלט

הקטלוג המלא באתר  דריה – עיצוב מבטון כולל התמקדות בקטגוריה מיוחדת של שלטים. כאן ההפתעה מסתתרת בהבדלים בין הפריטים, שעוזרים להתאים כל אחד ואחד מהם לצרכים של קהל היעד והלקוחות. בין היתר, ניתן להשתמש בשלט מבטון כדי להפוך את הכניסה לבית לחוויה אסתטית מרשימה ומרגשת.

לחילופין, אין בעיה להשיג שלטים כאלה כמתנה לחברים, קרובים ובני משפחה. השמיים הם הגבול והבטון מוכיח את עצמו לאורך שנים רבות. מבחינת קונספט, הדגש הוא על שלטים בעיצובים מיוחדים בהתאמה אישית: כמו למשל עם שם או שם משפחה, מספר בית או כל העדפה אחרת.

 

  3. קופסאות

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול כאשר הם מיוצרים מבטון איכותי, חזק ועמיד. אם רוצים לדוגמא לעצב את המטבח, אפשר לעשות את זה עם קופסאות בטון עמידות ומרשימות. הקופסאות נוחות לתפעול ויש להן נוכחות שאין לה תחליף באחד החדרים החשובים ביותר של הבית המודרני. בזכות השילוב בין המאפיינים של הבטון כחומר גלם לבין השימוש היום יומי בקופסאות ופתרון אחסון, זה רעיון מעולה לכל מי שרוצים לרענן את האווירה.

 

  4. שעון

שעון מבטון הופך מהר מאוד לפריט אמנות שיש לו אופי משל עצמו. בזכות השימוש בבטון, השעון הרגיל משנה את פניו וניתן להיעזר בו על מנת להחליף את האווירה הקיימת באחת חדשה ומודרנית יותר. בנוסף, שעון לקיר בגוון בטון טבעי יכול להגיע עם מחוגים בצבע שחור, כסף או זהב ולכן קל להתאים אותו לטעם האישי.

מעבר לכך, הוא נתלה בקלות על הקיר באמצעות בורג ואפשר להשתמש בו על קיר גבס עם דיבל מתאים. ההתקנה של השעון מתבצעת עצמאית לחלוטין והוא גם כן נחשב למתנה מושלמת כל פעם שמקבלים הזמנה להתארח אצל חברים או משפחה.

 

  5. עציץ

עציץ מבטון יכול להתאים לסוקולנטים או לסוגים אחרים של צמחיה. הוא משתלב נהדר בסלון ובחדרי שינה, יש לו אופי משל עצמו והוא גם עמיד בפני המים והלחות. אם מעצבים את העציץ מבטון, מייחסים לו חשיבות ייחודית בחלל הפנים של הבית ומוסיפים אלמנט של אמנות לאנרגיה הטבעית והפסטורלית.

אומנות בטון

אולי תאהבו גם את: