סובלים מפריצת דיסק? מגיעים לכם פיצויים

פריצת דיסק היא תופעה היכולה להיגרם בשל מגוון סיבות, כאשר אחת השכיחות מביניהן היא תאונת עבודה, היכולה להתרחש הן בעבודה משרדית והן בענפי התעשייה. כך או כך, פריצת דיסק גורמת לפגיעה משמעותית באיכות החיים ויכולה אף להחמיר לכדי נכות רפואית משמעותית, כאשר במקרים מסוימים ניתן יהיה להגיש תביעה ולקבל פיצויים

 

פריצת דיסק – המקרים השכיחים ביותר

כאבי גב בכלל ופריצת דיסק בפרט, נחשבים לכאבים משמעותיים, הפוגעים באיכות ובשגרת החיים של הסובלים מכאבים אלו. פריצת דיסק היא פגיעה הנגרמת כתוצאה מלחץ על חוליות הדיסק בגב, המשפיע על העצבים בעמוד השדרה, באופן הגורם לכאבים עזים, הגבלות בתנועה ועוד.

המקרים השכיחים ביותר של פריצת דיסק מתרחשים בעיקר בעבודה (משרדית ותעשייתית כאחד) – כתוצאה מישיבה לא נכונה, נפילה או הרמה של משאות כבדים וכן בעקבות תאונות דרכים, בהן הפגיעה הפתאומית והבלתי צפויה הביאה לפגיעה בגב ולפריצת הדיסק.

 

תביעה על פריצת דיסק

במידה ואתם סובלים מפריצת דיסק כתוצאה מתאונת עבודה או כתוצאה מתאונת דרכים, הרי שייתכן בהחלט ותוכלו להגיש תביעה ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם, כאשר במקרה של תאונת עבודה, תוכלו לתבוע את המוסד לביטוח לאומי ובמקרה של תאונת דרכים, ניתן יהיה לתבוע את ביטוח החובה.

למידע מקיף בנושא מומלץ יהיה להתייעץ עם עורך דין המתמחה בין השאר בדיני ביטוח ונזיקין, כך שיוכל לבחון היטב את פרטי המקרה ולוודא כי אכן קיימת עילה לתביעת נזיקין ולקבלת פיצויים בהתאם.

 

מהו הגורם העיקרי המשפיע על קבלת הפיצויים?

אחד הגורמים העיקריים הקובעים את גובה הפיצויים שנוכל לקבל בעקבות פגיעת פריצת דיסק הוא, אחוזי הנכות שייקבעו לנו בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי, כאשר אחוזי הנכות המקובלים נעים לרוב בין 10% נכות, הניתנים במקרים של פגיעה קלה ועד 30% נכות במקרים של הגבלה חמורה.

 

כיצד נדע מה גובה הפיצויים המגיעים לנו?

הפיצויים המגיעים בגין תביעת פריצת דיסק, יכולים לנוע בין עשרות אלפי שקלים ועד מאות אלפי שקלים, כאשר מלבד נושא אחוזי הנכות, ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על סכום הפיצויים שנוכל לקבל, דוגמת ההוצאות הרפואיות, הפסדי שכר, גיל הנפגע ועוד.

כדאי לדעת, כי במקרים מסוימים, בעיקר אלו הנחשבים לקשים ו/או בצירוף בעיות רפואיות נוספות, ניתן יהיה לקבל קצבת נכות חודשית קבועה, כך שחשוב ומומלץ להתייעץ עם עו"ד נזיקין מומחה, שיסייע לכם להבין בדיוק את סדר גודל הפיצויים שייתכן ומגיעים לכם.

 

לסיכום

פריצת דיסק היא פגיעה המשפיעה בהיבטים רבים על איכות ושגרת החיים שלנו, כאשר במקרים כמו תאונת עבודה ותאונת דרכים, ניתן יהיה להגיש תביעה ולקבל פיצויים בהתאם. כדי לוודא שאכן קיימת עילה לתביעה וכן מה גובה סכום הפיצויים שייתכן ומגיעים לכם, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של עו"ד נזיקין מקצועי ומנוסה בתחום.

פריצת דיסק

אולי תאהבו גם את:

גמלת סיעוד במזומן
תביעה לגמלת סיעוד בכסף

אמנם לא נעים כל כך לחשוב על זה, אך מצבים סיעודיים יכולים להתרחש לכל אחד ואחת מאיתנו, צעירים ומבוגרים כאחד. מלבד הפן הבריאותי המאפיין את

קרא עוד »