תאונת דרכים ללא רישיון נהיגה בתוקף – האם אתה זכאי לפיצויים

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שהייתם מעורבים בתאונת דרכים בזמן שנהגתם ברכב ללא רישיון נהיגה בתוקף. חשוב שתדעו כי עבירת נהיגה מסוג זה נחשבת לעבירות תעבורה חמורה ביותר. במצבים שבהם  התאונה גרמה לנזקי גוף או רכוש של עוברי אורח, לעבירה זו צפויות להיות השלכות עמוקות גם מההיבט הנזיקי וגם הביטוחי.

אם לא די בכך, יש גם את ההיבט התעבורתי פלילי. לא מעט נהגים שמוצאים את עצמם בסיטואציה שכזו, תוהים האם הם זכאים לקבל פיצויים. אם גם אתם תוהים לגבי שאלה זו, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן יינתן לכם המענה הדרוש ותוכלו לקבל מידע נוסף וחשוב בנושא.

 

תאונת דרכים ללא רישיון ואפשרות לקבלת פיצויים

סעיף 7 (5) קובע כי אדם שנהג ברכב ללא ביטוח לפי פקודת הביטוח או שהביטוח שהיה לו לא כיסה את השימוש שנעשה ברכב, אינו זכאי לקבל פיצויים. אתם תוהים מדוע מידע זה נוגע אליכם? מדובר במידע חשוב מכיוון שבמקרים רבים, חברות הביטוח נוהגות להחיל את סעיף 7(5) לחוק במצבים שבהם אדם נוהג ברכב ללא רישיון.

זאת מאחר שמדובר בנהיגה שמנוגדת לתנאי פוליסת ביטוח הרכב ומביאה לפקיעת תוקפה. כך שאם נהגתם ברכב ללא רישיון נהיגה ונפגעתם בתאונת דרכים, אתם אינכם זכאים לקבלת פיצויים.

 

מה חשוב לדעת לאחר מקרה שבו נהג היה מעורב בתאונת דרכים ללא רישיון?

במקרה שכזה, אין זה משנה אם נפגעתם קל, בינוני, קשה או שלא נפגעתם כלל מהתאונה. עליכם לפנות בהקדם להתייעצות עם עורך דין תאונות דרכים. עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה יוכל לבחון את המצב וללוות אתכם ולסייע לכם בתהליך המשפטי שאתם צפויים לעבור בעתיד הקרוב.

חשוב מאוד שתפנו לעורך דין ולא תעברו את ההליך בגפכם, מכיוון שסביר להניח שאין לכם את המידע והניסיון בכל הנוגע להתמודדות עם סיטואציה שכזו. לעומת זאת, עורך דין שיש לו ניסיון בטיפול בתיקים שכאלו, יכול לסייע לכם לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

איך אפשר להגיע לעורך דין מומחה ומומלץ?

כל אחד רוצה לקבל ליווי מעורך דין מומחה ומומלץ. כדי שתוכלו לדעת שיש לכם ליווי מעורך דין שעונה על הקריטריונים הללו, אתם צריכים להגיע לעורך דין דרך חברים, קרובי משפחה או מכרים. זה הזמן שלכם לפנות לאנשים שנמצאים מסביבכם ביום יום ולשמוע מהם אם הם מכירים עורך דין שמומחה בדיני תעבורה. שימו לב, ככל שתפנו ליותר אנשים, כך עולה הסיכוי שתקבלו יותר הצעות.

אנחנו יכולים להגיד לכם מניסיון החיים שלנו שכאשר אנו מקבלים הצעה מאדם קרוב שקיבל ליווי מאותו עורך דין ויצא מרוצה, אנו מרגישים בטוחים ויודעים שאנחנו נמצאים בידיים טובות. זו הסיבה שאנו מציעים לכם את הדרך הזו, שנראית בעינינו הטובה ביותר.

תאונת דרכים ללא רישיון נהיגה בתוקף - האם אתה זכאי לפיצויים

אולי תאהבו גם את:

גמלת סיעוד במזומן
תביעה לגמלת סיעוד בכסף

אמנם לא נעים כל כך לחשוב על זה, אך מצבים סיעודיים יכולים להתרחש לכל אחד ואחת מאיתנו, צעירים ומבוגרים כאחד. מלבד הפן הבריאותי המאפיין את

קרא עוד »