איך מוצרים שקונים מחנות אינטרנטית מגיעים?

בעלי עסקים רבים כמו גם צרכנים אינם לרוב מבינים כיצד עובד התהליך של המסחר המקוון, וכיצד בסופו של דבר מגיע המוצר עד הבית. אנחנו כאן עם כל הפרטים.

חנות וירטואלית – אפשרויות שילוח מתקדמות

פריחתן של עשרות חנויות וירטואלית הפכו בשנים האחרונות לאחד מאפיקי המסחר המתקדמים ביותר, זאת לאור הביקוש הגבוהה הן של הציבור הישראלי והן גם ברמה העולמית לקבלה של מוצרים עד הבית דרך חנות וירטואלית. חשוב לזכור כי מדובר למעשה במגמה כלל עולמית אשר תופסת תאוצה, כאשר ע"פ הערכות של מומחים בתחום התחום הזה עתיד לצמוח עוד יותר, זאת בהתאמה לפיתוחים השונים של פלטפורמות שעל בסיסן ניתן לבנות חנויות וירטואלית כמו גם הנושא של השילוח. נושא השילוח הוא ללא ספק אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל הקשור לחנות וירטואלית, ועל כך נפרט כעת.

מגיעים מוצרים מהאינטרנט

שילוח באמצעות חנות וירטואלית

עצם הקמה של חנות וירטואלית איננה מספקת. למעשה, בעלי עסקים אשר הקימו או נמצאים בזמן הקמה של חנות וירטואלית מחויבים לחשוב באופן מעמיק על אפשרויות השילוח, כך שניתן יהיה לקבל את המוצרים תוך פרק זמן קצר. מדובר בכורח המציאות, זאת לאור העובדה כי כיום רוב החנויות הווירטואליות מאפשרות לקבל את המוצרים עד הבית תוך שעות אחדות, ובמקסימום תוך שלושה ימים. חנות אשר לא תשכיל לשכור חברת שילוח איכותית אשר יודעת לספק את המוצר באופן מהיר ובטיחותי, עלולה לסבול מבריחה של לקוחות –לאור העובדה כי הנושא המרכזי ביותר בתחום של מסחר מקוון נעוץ בנושא המהירות. על כן, הצרכן מעוניין לבצע את הרכישה שלו באופן מהיר ויעיל ובהתאמה לכך גם לקבל את המוצרים עד הבית או למקום המיועד באופן מהיר ביותר.

אפשרויות שילוח – מהן?

כיום ישנן שיטות משלוח שונות אשר לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. ראשית, ניתן לשכור חברת שליחות אשר באמצעותה ניתן להעביר את המוצרים עד לבית הלקוח תוך פרק זמן קצר, אולם חשוב לזכור כי העלות של חברת שילוח היא לא מועטה ולכן נדרש כאן השקעה כספית. בנוסף, ניתן לבצע משלוח באמצעות דואר ישראל אשר עלול לקחת מספר ימים (תלוי בעומס המוטל באותו העת על דואר ישראל) כמו גם אפשרות הגעה לבית העסק ולקיחה של הפריטים באופן עצמאי. לרוב, מדובר באופציה אשר פחות מתאימה לעולם המסחר המקוון וזאת משום שישנם צרכנים אשר שוהים במקום מרוחק מבית העסק ולכן האופציה העדיפה ביותר היא כאמור לקיחה של חברת שליחויות אשר תאפשר להעניק את המוצר באופן מהיר ותוך שעות ספורות עד לבית הלקוח. לכן, אם אתם עסק אשר מחזיק בחנות וירטואלית ישנה חשיבות רבה לאופן הגעת המוצרים וזמן הגעתם, כך שהלקוח ישוב לבצע את הרכישה דווקא אצלכם – לאור השירות המהיר.

לאתר של חברת אגאי, המתמחה בבניית חנויות וירטואליות: https://www.aghai.co.il.

אולי תאהבו גם את:

שלוש כוננים
טיפים לבחירת אחסון אתרים

אחד הדברים החשובים בבניית אתר אינטרנט הוא לדאוג לאחסון אתרים איכותי המתאים לאתר שלכם. אחסון אתרים משפיע על אלמנטים רבים וחשובים באתר: מהירות האתר, הזמינות

קרא עוד »