טיפים לבחירת אחסון אתרים

אחד הדברים החשובים בבניית אתר אינטרנט הוא לדאוג לאחסון אתרים איכותי המתאים לאתר שלכם.

אחסון אתרים משפיע על אלמנטים רבים וחשובים באתר: מהירות האתר, הזמינות שלו, התאמתו לקהל גיאוגרפי, גיבוי התכנים בו ועוד.

ההבדל בין אתר המאוחסן בשרת אחסון איכותי לבין אחסון אתרים זול הוא משמעותי ביותר, ולכן את חברת אחסון האתרים יש לבחור ברצינות המתאימה.

 

טיפים לבחירת אחסון אתרים איכותי

אז כיצד תבחרו אחסון אתרים מומלץ? ריכזנו עבורכם מספר טיפים בנושא:

  1. הגדירו את הצרכים שלכם לפני הבחירה

לפני שבוחרים חברת אחסון אתרים יש להגדיר את הצרכים שלכם. כמה אנשים אתם צופים שיכנסו לאתר? כמה אתם שואפים שיכנסו לאתר? האם התוכן באתר כבד? האם קהל היעד העיקרי של האתר הוא בארץ או בחו"ל? התשובות לשאלות אלו יקבעו במידה רבה את הדברים החשובים עבורכם בבחירת חברת אחסון אתרים.

 

  1. עדיף חברה ישראלית או מחו"ל?

התשובה לכך היא – תלוי. לחברות ישראליות יש יתרונות וחסרונות, כאשר כלל האצבע הוא מיהו קהל היעד באתר שלכם. במידה ורוב קהל היעד הוא ישראלי, אנחנו ממליצים לבחור בחברה ישראלית; בדרך כלל אחסון ישראלי יקצר את זמן התגובה של השרת ולפיכך את זמן הטעינה, ואין ספק שלשירות ישראלי בשפה העברית יש את היתרונות שלו.

 

  1. עדיף לא להסתפק באחסון חינמי

אלא אם האתר שלכם "רזה" מאד, ההמלצה שלנו היא לא להסתפק באחסון אתרים חינמי ולהשקיע מה שצריך באחסון איכותי. לאחסון אתרים חינמי יש לרוב חסרונות ברורים: חוסר תמיכה טכנית או תמיכה טכנית דלה מאד, שילוב פרסומות ובאנרים באתר ובאופן כללי הרושם הוא לא רציני. אחסון אתרים חינמי אולי יתאים לאתר שהוא בלוג, אבל לאתרים שהם יותר מזה ההמלצה שלנו היא להשקיע באחסון איכותי ומקצועי.

 

  1. אל תתפשרו על תמיכה טכנית איכותית

שירותי תמיכה הם חלק חשוב מאד בשירותים שמציעות חברות אחסון אתרים. ככל שהחברה מציעה יותר תמיכה למשך כמה שיותר זמן כך טוב יותר. השאיפה היא לבחור בחברה שמציעה שירותי תמיכה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כולל חגים.

 

  1. בדקו את מדיניות הגיבוי

אחד הרכיבים החשובים באחסון אתרים הוא גיבוי תוכן האתר שלכם. במידה והאתר נפל או תכנים בו נמחקו מסיבה כלשהי, גיבוי יציל את התוכן האבוד. השאיפה היא כמובן גיבוי תכוף כמה שיותר – אם אפשר, גיבוי המתבצע באופן יומיומי.

 

  1. לא סוגרים לפני שקוראים את האותיות הקטנות

אף אחד לא אוהב להתעכב על האותיות הקטנות ותנאי השירות, אך למרות זאת חשוב לא לדלג עליהן. תנאי השירות כוללים דברים שעשויים להיות חשובים עבורכם בהמשך, כגון מדיניות החזרים, הגבלות וכדומה. חשוב לדעת על מה אתם חותמים לפני שאתם חותמים.

 

  1. לא מתפשרים על אבטחה

אבטחה זה חשוב תמיד ובעיקר אם האתר שלכם אוסף מידע על לקוחות או כולל שירותי סליקה. בדקו אם חברת האחסון מציעה התקנת SSL ואל תתפשרו על אבטחה בינונית.

כוננים למחשב

 

אולי תאהבו גם את: