מה ההבדלים במחירים בין שרשראות היהלומים השונות?

מי שלא מכירים את תחום התכשיטנות מקרוב, עשויים לחשוב כי כל שרשראות היהלומים זהות אחת לשנייה במחירים שלהן. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כששוחחנו עם כמה חברים שהראו אפס בקיאות בנושא. הדבר צרם לנו. שכן, בתור מי שחיים את התחום ומכירים אותו מקרוב, חשוב לנו שאנשים יכירו בהבדלים וידעו לבחור את השרשראות המתאימות ביותר במקרה הצורך. לכן, כתבנו מדריך מקיף שיציג בקצרה את ההבדלים וההשפעה שלהם על המחיר. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא זה.

 

ההבדל ה – 1 שבא לידי ביטוי בין שרשראות היהלומים: סוג השיבוץ

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת בנוגע לשרשראות יהלומים וכל תכשיט אחר שיש בו יהלום נוגע לסוג השיבוץ. שכן, יש כל מיני סוגים של שיבוצי יהלומים. בחרנו שלא להעמיק יותר מידי בעניין זה, מכיוון שמדובר במדריך מקיף ומקוצר. לכן, נאמר לכם כי אלו סוגי השיבוצים הנפוצים ביותר שנעשה בהם שימוש:

  • שיבוץ שיניים (נקרא לא פעם גם כשיבוץ כתר)
  • שיבוץ בלתי נראה
  • שיבוץ טוויסט
  • שיבוץ מילואה

אם אתם מתכננים לקנות שרשרת יהלום, עליכם לדעת כי המחיר משתנה בהתאם לסוג השיבוץ. יש סוגי שיבוץ שנחשבים לפשוטים וזולים יותר. השיבוצים המורכבים יעלו כמובן בהתאם, כך שיש לקחת זאת בחשבון.

שרשראות יהלומים

ההבדל ה – 2 שבא לידי ביטוי בין שרשראות היהלומים: סוג התליון

ההבדל השני שבא לידי ביטוי בין השרשראות השונות נוגע לסוג התליון. שכן, יש מגוון רחב של תליוני יהלומים. יש תליון יהלומים גדול ויש תליון יהלומים קטן מאוד. יש תליונים בצורת עיגול, בעוד אחרים בצורת ריבוע, מעוין וכו'. כך שחשוב מאוד לבדוק את היצע התליונים הקיים ולבחור את התליון המתאים ביותר בסופו של דבר. במרבית המקרים, התליונים שיש בהם יותר יהלומים יהיו יקרים יותר.

 

ההבדל ה – 3 שבא לידי ביטוי בין שרשראות היהלומים: איכות היהלומים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בהבדלי המחירים בין שרשראות יהלומים מבלי לציין את הקריטריון החשוב – האיכות. אתם יכולים לשלם על שרשרת יהלומים מחיר יקר שיגרום לכם להרגיש שבחרתם בפריט יוקרתי ומיוחד. אך מה יקרה אם תגלו שמדובר בפריט פשוט שעלה לכם ביוקר לחינם? ובכן, אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי המחיר נקבע לא פעם לפי איכות היהלומים. ככל שהיהלומים נקיים יותר, כך המחיר שלהם גבוה יותר.

שרשראות יהלומים

שימו דגש על האיכות ופחות על העלות

ההמלצה שלנו היא לשים דגש על איכות היהלום והחומר שממנו השרשרת עשויה. התמקדות במחיר עשויה להביא אתכם בסופו של דבר לרכישה שגויה. כלומר, רכישה של שרשרת פשוטה, לא איכותית שתחזיק לזמן קצר בלבד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר בקריטריונים השונים שקובעים את הבדלי המחירים בין שרשראות היהלומים השונות. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שאתם יכולים לצאת ולקנות את השרשרת שתמיד חלמתם עליה.

שרשראות יהלומים

אולי תאהבו גם את: