לא רק ספורט – כל מה שלא ידעתם על צמידי טניס

אז כן, המחשבה הראשונה אולי של מי מאיתנו שלא יודע מה הוא תמיד טניס כנראה תהיה צמיד שמקושר למשחק הטניס, אולי אפילו לשחר פאר הטניסאית המוכשרת. אך זה באמת רחוק מאוד מהמציאות, שכן צמידי הטניס לא קשורים כלל לספורט הטניס. אז מה הם בכלל צמידי טניס ומאיפה הם קיבלו את שמם? יצאנו לבדוק

 

מה הם צמידי טניס?

אז למרות שמם המבלבל, כבר הבנו שצמידי הטניס לא קשורים כלל לספורט הטניס עצמו. צמידי הטניס הם צמידים המשובצים אבני חן או יהלומים על צמיד דק או עבה. בד"כ, צמידי הטניס יראו כמו פס משובץ אבנים נוצצות ויוכל להיות תוספת מושלמת כמעט לכל צמיד קיים. צמידי טניס מגיעים בזהב, כסף, זהב לבן, רוזגולד או כל מתכת יקרה עליה תוכלו לחשוב ושיבוץ האבנים גם הוא משתנה ויכול לכלול יהלומים, אבני חן, זירקונים, טופז או כל אבן יקרה אחרת.

 

למה קוראים להם צמידי טניס?

האמת, שהסיפור שבגללו נקשר הצמיד היוקרתי אל הספורט הפופולרי הוא משעשע במיוחד. אי שם בשנות ה-70, עלתה לגדולתה אחת מהטניסאיות הטובות ביותר בהיסטוריה, כריס אוורט. בשנת 1987 באחת מתחרויותיה בעיצומו של משחק חשוב, צמיד היהלומים של אוורט נפל מפרק כף ידה, צנח לו אל הרצפה והיהלומים התפזרו ממנו. אוורט, (כמו כל אדם שפוי אחר) ביקשה לעצור את המשחק כדי שתוכל לחפש את האבנים היקרות שנפלו מהצמיד היקר שלה. הרגע הפך אייקוני וכתוצאה מכך החלו לקרוא לאותו הצמיד שנפל לה במהלך המשחק "צמיד טניס". 
 

ההיסטוריה של צמידי הטניס

למרות הרגע האייקוני בשנת 1987 שהפך את הצמידים משובצי היהלומים לצמידי טניס, הצמידים הללו היו פופולריים משחר האנושות. למעשה, ישנן עדויות כי כבר משנת 300 לפני הספירה היו משבצים אבני חן ויהלומים לצמידים שהפכו לימים צמידי הטניס הקדומים ביותר. כשהוצגו לראשונה בשנות ה-20 לאחר שהתפתחה הציוויליזציה, שמם של צמידי הטניס היה בכלל צמידי קו יהלומים והצמידים היו מוצר חובה בכל בית אמיד והפכו לסמל סטטוס של ממש.

 

סוגי צמידי טניס פופולאריים

צמידי הטניס, עשויים מכל מיני חומרים, משובצים אבנים שונות ומגיעים בעובי שונה אחד מהשני. להלן 2 סוגים פופולאריים של צמידי טניס שאתם חייבים להכיר!

 

צמיד טניס דקיק מזהב לבן משובץ יהלומים

צמידי הטניס הללו, הם צמידי הטניס שישדרו הכי הרבה יוקרה. הצמיד הדקיק הזה מתאים באופן עדין ואלגנטי בשילוב עם צמידים נוספים אך יכול לעמוד לגמרי בזכות עצמו. שיבוץ היהלומים נותן לצמיד מראה זוהר ועשיר והעובי הדק שלו נותן לצמיד ענווה אלגנטית במיוחד.

 

צמיד טניס עבה מזהב בשיבוץ אבני חן

צמידי הטניס הללו, יוקרתיים לא פחות מצמידי הטניס המשובצים יהלומים. למעשה, כמעט כל צמיד טניס שתרכשו יוכל להעניק מראה יוקרתי בקלות רבה. הסגנון הזה של צמידי הטניס מכניס הרבה צבע בצמיד הטניס הקלאסי ולמי מאיתנו שמאמין ברוחניות של אבני החן, הסגנון הזה יכול להתאים במיוחד.

תכשיט

 

אולי תאהבו גם את: