זה שיר פרידה – מתנות מושלמות לפרישה 

מתנות פרידה ופרישה מסמלות לא פחות מאשר את הקשר בין הנפרדים למקבל המתנה. וככאלו שנושאות משמעות רבה, צריך לדעת כיצד לבחור את מתנות הפרישה. האם ללכת על משהו שהוא יותר גימיק? אולי מתנה שיכולה להיות פרקטית? הנה כמה טיפים ששווה לקחת אתכם. 

מתנות פרידה מתחלקות ל-2 סוגים עיקריים: 1) מתנות לפרישה בגיל הפנסיה. 2) מתנות פרידה להוקרת תקופה או סיום עבודה. ככה או ככה, מדובר בהתחלה חדשה ומרגשת, שעשויה גם להיות מלחיצה בחלק לא קטן מהמקרים. ולכן, כאשר מדובר על מתנה לפרישה מומלץ לבחור במתנות שיכולות להקנות ערך מוסף מסוים. למשל, ערך מוסף של רוגע. כיצד עושים זאת? על עיסוי שיאצו SUPER מפנק, שמעתם כבר?

 

כמה רעיונות למתנות פרישה מפנקות

מכיוון שעשוי להיות מעט מורכב לבחור מתנות לפרישה, הרשנו לעצמנו לרכז עבורכם כמה רעיונות מקוריים. קחו בחשבון את האופציות הבאות:

  • כרית עיסוי שיאצו שמשכיחה את הצרות – יש קצת לחצים וסטרס לקראת גיל הפרישה? תנו לעיסוי השיאצו לעשות את שלו. העניקו לפורש\ת כרית עיסוי שיאצו בעלת כמה מצבי עיסוי שונים החל מעיסוי קל ועד עמוק יותר.
  • שייקר אישי נטען לבוקר מושלם – אם הפורשת\ת אוהבים את הבוקר שלהם מתקתק ובריא, תנו להם להזין את עצמם על הבוקר עם שייקר אישי שמשקשק מיצים מושלמים.
  • כיסוי עיניים עם אוזניות BLUETOOTH – כאמור, גיל הפרישה יכול להיות מלווה בלחצים וחששות מלא נודע. הפורש\ת מתקשים להירדם? העניקו להם כיסוי עיניים עם אוזניות אלחוטיות מובנות, וכך הם יוכלו להנעים את לעצמם את הלילה ולנשום עמוק.

לאחר שעברנו על כמה מתנות שיכולות להרגיע ולפנק את הפורשים, בואו נדבר גם על כמה מסוגי המתנות הפרקטיות יותר.

מתנות לפנסיה

מתנות פרקטיות לפורשים

בתחום של המתנות הפרקטיות לא חסרות אופציות. החל מתיקים מסוגים שונים, דרך ציוד משרדי, ציוד למטבח וכלה באביזרי יין, גאדג'טים טכנולוגיים ועוד, הבחירה היא כולה שלכם. אפשר לבחור בסטים של כוסות וויסקי, כמו גם בסט שלם של יין משובח ואביזרים ליין, רמקולים אלחוטיים, אביזרים לטלפון הנייד ועוד.

אם אתם בוחרים להעניק מתנה שעוסקת כולה ביעילות, אנחנו ממליצים לצרף גם משהו נוסף שיחמם את הלב של מקבלי השי. שוקולדים תמיד יכולים להיות רעיון מעולה, כמו גם כרטיס ברכה עם כמה מילים מהלב שלכם ללב של הפורש\ת.

 

כמה עולה מתנה פרישה? עד כמה להשקיע?

מחיר מתנה פרישה נע בין עשרות שקלים לבין אלפי שקלים, הכול תלוי במוכנות שלכם להשקיע בפורשים. בעוד שניתן למצוא ספלי קפה מהודרים במחירים ממוצעים של כ-25 ₪ – 55 ₪ ומעלה, יש גם סוגי שי אחרים שיכולים לעלות 150 ₪ – 350 ₪ ומעלה.

לסיכומו של עניין, השאלה היא לא בהכרח "כמה עולה מתנת פרישה?", אלא כמה תהיו מוכנים להשקיע בפורש\ת? בתקציבים ממוצעים של כ-150 ₪ – 250 ₪, ניתן למצוא מתנות מקסימות שיחממו את הלב לכל אחד ואחת.

מתנות לפנסיה

אולי תאהבו גם את: