בחירת מארזי יין לחג שבועות – איך עושים את זה נכון?

מארזי יין הם המתנה המושלמת – הם אהובים על כולם, הם מאפשרים לכם לבחור מתוך מגוון אסתטי ומגרה של יינות נפלאים (אם אתם בוחרים יינות של יקב איכותי כמובן), לעיתים קרובות בשילוב של אלמנטים נוספים, כמו ממתקים איכותיים, ממרחים וזיתים משובחים, פותחן וכוסות מעוצבות ואפילו זרעים ואדמה חקלאית משובחת לחובבי הגינון, שאוהבים גם לשתות מדי פעם בגינה.

אז בחירה של מארזי יין היא אולי פשוטה יותר מבחירה של מתנות אחרות, כי זו פשוט בחירה מנחת, אבל גם בבחירה של מארזי יין אפשר להיעזר בכללים פשוטים שיאפשרו לכם לבחור נכון.

 

בחירת מארזי יין לפי יקב

כמעט כל יקב בישראל מציע מארזי יין לכבוד אירועים מיוחדים. מארזי יין הם מתנות מאוד מקובלות לעובדים לקראת חגים, ללקוחות, אבל גם לחברים ומשפחה, כשאתם הולכים להתארח ואפילו בתור מתנת יום הולדת לאנשים שאוהבים לשתות טוב.

אם אתם מכירים טוב את הטעם האישי של מקבל המתנה, או שיש לכם יקב מועדף, בחית מארז לפי היקב היא בחירה מוצלחת ויש לה סיכוי טוב להתקבל בהצלחה.

אם אתם לא מכירים קב ספציפי שאתם אוהבים, לכו על המוכר והבטוח – יקב גדול ומוכר, שיש לו מוניטין של הצלחה ולכן סיכוי טוב לספק לכם יין טעים ואיכותי.

 

הולכים להתארח? בחרו יינות מתאימים לארוחה

אם התוכנית שלכם היא להביא אתכם מארז מהודר של יין מתנה למארחים שלכם, הביאו אתכם יין מתאים לארוחה המוגשת. כך למשל, אם מדובר על ארוחה חלבית לכבוד חג שבועות, מומלץ להביא אתכם יינות לבנים, כדי ללכת על בטוח ולהביא יין שמתאים כמעט לכל מנה חלבית. אם אתם הולכים דווקא לארוחה בשרית, תוכלו להביא אתכם יינות אדומים ישראלים, נפלאים ומגוונים.

 

לא רק יין

חיפוש אחר מארז יין יכול לגלות לכם הפתעות מקסימות שלא חשבתם עליהן, כמו למשל מארז משולב של יין, עם כוסות מעוצבות ופותחן מיוחד, או יין לבן ויין אדום לצד סכין שף איכותית וקרש חיתוך מעץ מלא, או המארז הקלאסי של יינות משובחים עם פרלינים בייצור איכותי, שהולכים מצויין ביחד.

 

לחובבי האסתטיקה

הטיפ הזה מתאים במיוחד אם אתם קונים יין למישהו שאין לו העדפה מיוחדת ביינות, או שאין לכם מושג מה הוא אוהב, אבל אתם רוצים להביא אתכם מתנה מושקעת, איכותית ומרגשת.

פשוט בחרו את המארז שנראה הכי אסתטי, מרשים ומתאים בצבעים ובמראה שלו למה שאתם מרגישים כרגע. אם אתם מקפידים ללכת רק ליקב איכותי, אין סיכוי שלא תצליחו.

 

לסיכום

בחירת מארז יין מתאים יכולה לספק לכם את המתנה המושלמת לחגים ולמעשה, גם לכל אירוע אחר, אבל כדאי להקדיש קצת מחשבה כדי לבחור את המארז המתאים ביותר.

עדיין לא בטוחים מה לבחור? לחצו כאן: https://www.golanwines.co.il

 

בקבוקי אלכוהול

אולי תאהבו גם את: