איך לבחור עניבה נכונה לסיטואציה?

חליפה איכותית ומעוצבת יכולה לשדרג פלאים את המראה שלנו, אך כדי להתאים לכם באופן מושלם את החליפה, מומלץ להשלים את המראה באמצעות עניבה תואמת.

היות ומדובר בפריט לא שגרתי, המשמש אותנו בעיקר לאירועים, לא כולנו יודעים כיצד לבחור את העניבה הנכונה

 

חליפות מעוצבות למראה יוקרתי

אירוע חגיגי או פגישת עסקים חשובה מביאה גברים רבים לרצות להיראות באופן הכי יוקרתי ומכובד שאפשר. כך, מזה שנים רבות, חליפות גברים נחשבות לפריט לבוש המשדרג בקלות את מראהו של כל גבר ממוצע לגבר אקסקלוסיבי ומכובד.

חליפה איכותית למראה מכובד, מורכבת בעיקר מז'קט ומכנסיים תואמים, אך ניתן לשדרג את המראה באמצעות הוספת אקססוריז ופריטים נלווים, ובכך להוסיף עיצוב וסגנון מודרני לחליפה המסורתית. בין פרטי האקססוריז שנהוג להוסיף לחליפה, ניתן למצוא את העניבה.

 

עניבה- אקססוריז שאסור להחמיץ

העובדה שהעניבה הינה פריט אקססוריז כל כך נפוץ ופופולארי טמונה בכך שהעניבה פשוט נראית טוב ומשלימה את החליפה למראה מרשים ויוקרתי. באמצעות הוספת עניבה מתאימה, החליפה לפתע משתדרגת בכמה רמות והופכת למודרנית, אלגנטית וקלאסית מכפי שהייתה לפני כן.

אך היות ומדובר בפריט שאנו לא מרבים ללבוש, ולעיתים אף מסתבכים באופן הקשירה הנכון שלו, לא כולנו יודעים כיצד לבחור את העניבה בהתאם לסיטואציה. אז כיצד נדע לבחור נכון?

 

התאימו צבעים

בנוסף לעובדה שמדובר בפריט שאנו לא מרבים ללבוש, המקשה עלינו ממילא את הבחירה המתאימה, הרי שכיום ניתן למצוא עניבות בדגמים וצבעים רבים ומגוונים. לכן, בשלב הראשון מומלץ להחליט על צבע העניבה.

את בחירת צבע העניבה יש לבחור בהתאם לצבע החליפה והחולצה, כאשר ניתן לשלב צבעים מעט שונים באופן ניגודי שיוסיף חן וטוב טעם. מומלץ ורצוי להתאים את הצבעים בעודכם לובשים את החליפה, שכן לעיתים גם אם התאמת הצבעים מסתדרת לנו היטב בראש, הרי שבפועל, המציאות יכולה להיות מעט שונה.

 

התאמת העניבה לאירוע

אמנם אנחנו לא נוטים לייחס חשיבות רבה להתאמת סגנון החליפה לאירוע, אך בעולם נהוג ומקובל להתאים את סגנון החליפה לסוג האירוע. אמנם עניבה בצבע שחור יכולה להתאים לכל אירוע, מעבודה ועד אירועים חגיגיים, אך ישנם צבעים נוספים שלא תמיד משתלבים היטב באירוע המיועד.

עניבות בצבעים כהים- אפור, כחול, בורדו, יתאימו בדרך כלל לפגישות עסקיות. בעוד שעניבות צבעוניות, בעלי דוגמאות או בצבעים בהירים יותר, יתאימו לאירועים קלילים ופחות רשמיים. בנוסף, מומלץ להתאים את העניבה למבנה הגוף שלכם, לגברים בעלי מבנה גוף רחב, תתאים עניבה צרה ולגברים בעלי מבנה גוף שרירי ובולט ו/או כתפיים רחבות, תתאים עניבה בסגנון רחב יותר.

בסופו של דבר, פריטי אקססוריז בכלל, ועניבה בפרט, יכולים לשדרג את מראה החליפה 'הפשוטה' לכדי חליפה מודרנית, מסוגננת ואופנתית. מומלץ תמיד לבדוק כיצד העניבה יושבת ומשתלבת עליכם לפני שאתם יוצאים לאירוע, בכדי לוודא שהיא אכן מחמיאה לכם.

 

חתן

אולי תאהבו גם את: