הדברה עם ג'ל נגד מזיקים

כיום קיימות מגוון שיטות הדברה נגד מזיקים, אך המתקדמת בשוק היא ללא ספק הג'ל. הפתרון של ג'ל נגד מזיקים כולל בתוכו הרחקה מעכברים, נמלים, חולדות ועוד מגוון של חיות בלתי רצויות. אנשים המעוניינים לבצע זאת בעצמם ללא צורך במדביר, יכולים להשתמש בג'ל נגד מזיקים או פתיונות שונים שיפתרו את הבעיה.

אם אתם מעוניינים במדביר, הוא יכול לבצע את העבודה בזמן שאתם בבית. אז מה צריך לדעת על הדברה עם ג'ל נגד מזיקים? במאמר זה נסביר לכם.

 

יתרונות ההדברה בג'ל

ההדברה בג'ל מעניקה לנו שלל אופציות מגוונות, שכן החשובה מכל היא שניתן לבצע את ההדברה ולהישאר בבית בזמן הזה. בין אם מטפלים במכרסמים הפולשים לבד ובין אם מעוניינים בהזמנת שירות מקצועי ומוסמך, הדברה במרכז בג'ל ובשאר רחבי הארץ היא אופציה נוחה שמעניקה לנו יכולת גם לטפל במכרסמים וגם להיות בבית בזמן הזה ולא לאבד את הזמן היקר.

בנוסף על כך, פיזור הג'ל אינו משאיר אחריו ריח חריף שיכול להזיק לדיירי הבית או להוריד מהחוויה של השהייה בבית. מדובר ביתרון בולט לבעלי פעוטות, חיות ואנשים הרגישים לריחות שלא מתים על זה שהבית מריח כמו חומר לא מזוהה במהלך הימים שלאחר ההדברה.

יתרון נוסף בולט הוא האפקטיביות, כשההדברה נעשית על ידי בעלי מקצוע המרכסמים והמזיקים נעלמים משטח הבית לפרק זמן ארוך של בין 3 חודשים עד חצי שנה.

 

אין צורך לטרטר את עצמנו

בצורה הפשוטה ביותר, בשיטת הג'ל אתם לא רק חוסכים לעצמכם זמן, אלא גם הזזת ארונות ופינוי חפצים, ואין עליכם לשנות שגרת יום או שבוע עבור הריסוס. הרחקת מזיקים בג'ל יכולה להתבצע מהבית, ללא צורך בפינוי. במידה ואתם מעוניינים לבצע את ההדברה לבד, שימו לב כי אתם נזהרים ומרחיקים את הג'ל מהישג ידם של ילדים וחיות. מאחר ולא נשאר ריח, אין צורך בפינוי סביבתי.

 

באיזה מזיקים הג'ל מסוגל לטפל?

הג'ל אפקטיבי לשלל ומגוון מזיקים שמגיעים לפתח ביתנו. ביניהם – נמלים, נמלי אש, תיקנים גרמנים, תיקנים אמריקאים, עכברים, טרמיטים ועוד.

 

הדברה ירוקה

ג'ל נגד מזיקים על שלל סוגיהם הוא תחת ההגדרה של הדברה ירוקה. הג'ל מכיל מזון שהחרקים אוהבים כמו פחמימות וחלבונים, יחד עם זאת, קיים גם חומר מיוחד שפוגע במערכת העיכול שלהם. כלומר, הפגיעה במערכת העיכול מובילה למותם של המזיקים בצורה טבעית והומאנית.

נציין גם כי הנמלים שנתקלות בג'ל לפני מותן, נושאות את החומר איתן אל הקן, כך שברגע שנמלה אחת נוגעת בג'ל, עוד עשרות אחריה מזדהמות מהמנה שלה. זאת אחת הסיבות לאפקטיביות הגבוה של הדברת נמלים בג'ל.

עם השנים החומרים המשמשים לריסוס השתדרגו והפכו ליותר ויותר נעימים לשימוש הן עבור האנשים והן עבור המזיקים. הג'ל אינו גורם נזק לכדור הארץ מאחר ואין בו כימיקלים בעייתיים.

הדברה במרכז

אולי תאהבו גם את:

הרחקת מזיקים
מתי צריך לבצע הדברה?

עם חודשי הקיץ המתקרבים אלינו, מגיעים חרקים ומזיקים מסוגים שונים אל המרחב הביתי והעירוני. החום החזק ביום, מאפשר למזיקים להתרבות בצורה מוגברת, וכך רבים מהם

קרא עוד »
תרסיס
התרבות תיקנים בגינה

לתיקנים יש מוניטין גרוע, אף אחד לא רוצה אותם אצלם בבית, במשרד או בגינה.   התיקן המצוי בארץ נקרא "תיקן אמריקאי, אספנו עבורכם 3 עובדות

קרא עוד »