מה חשוב לבדוק אודות חברת ההדברה?

כשאתם סובלים ממזיקים ואין ברירה אלא להזמין מדביר, חשוב שתבחרו באדם מקצועי אמין ומנוסה כדי שתהליך ההדברה לא יהיה רק מוצלח ויעיל אלא גם כדי לצמצם למינימום האפשרי כל סכנה לבעלי החיים שבסביבה, לחיות המחמד שלכם, לילדים ולתינוקות שלכם ולעצמכם. במאמר זה נספר לכם כל מה שחשוב לבדוק אודות חברת ההדברה לפני שאתם מזמינים מישהו לבצע את סילוק המזיקים. 

 

קוברה הדברות – אמינות, מקצועיות, יעילות ומחירים משתלמים במיוחד

קוברה הדברות הוקמה על ידי שמואל יחזקאל, מדביר בעל נסיון רב שנים בהדברת כל סוגי המזיקים. לחברה יש רשיון הדברה מוסמך ממשרד איכות הסביבה וידע והבנה רבה בתחום. החברה עוסקת בהרחקת והדברת כל סוגי המזיקים החל מתיקנים ומכרסמים ועד לקרציות ופרעושים. הדברה איכותית תחסוך לכם כסף רב מאחר והמזיק יורחק למשך זמן ממושך או לצמיתות על פי התנאים שבהם אתם חיים ( בית מוקף שדות, דירה בבניין רב קומות וכו ).

קוברה הדברה

למה חשוב תמיד לפנות למקצוען?

ענף ההדברות, כמו ענפי עיסוק רבים, סובל מריבוי 'חאפרים' וכל מיני בלתי מקצועיים שאינם נושאים רשיונות כחוק או שאינם בעלי נסיון בהדברה. לכן חשוב כל כך לבדוק את מי אתם מזמינים ולא להתפתות אחרי מחירים זולים מדי. חשוב גם לתכנן ביחד עם המדביר תוכנית הדברה שנתית הכוללת הקדמת תרופה למכה וחיסול קינים ואיזורי מחיה לפני שהם מתפרצים כגון בביוב, בחצר, בגינה שמקיפה את הבית, סתימת פירצות ואיתור מחילות.

 

מה חשוב לבדוק אודות חברת ההדברה?

חשוב לבדוק את הפרמטרים הבאים לפני שאתם מזמינים חברת הדברה:

  • האם יש לחברה ולעובדים בה רשיון מדביר מוסמך ממשרד לאיכות הסביבה? אם למדביר אין רשיון או שהוא מתחמק מלהציג אותו בפניכם, אל תזמינו אותו. הדברה אינה צחוק והדברה לא חוקית או רשלנית יכולה לפגוע בכם ובסביבה.
  • האם הם טיפלו בעבר בהצלחה בסוג המזיק שאתם סובלים ממנו? יש מדבירים שמתמחים ביונים, במכרסמים, בנחשים או בכולם ביחד, אך חשוב שיציגו בפניכם מקרים קודמים שבהם טיפלו בהצלחה.
  • באיזו שיטה הם משתמשים כדי להרחיק או לחסל את המזיק? ישנן מספר שיטות להדברת מזיקים אשר מותרות לשימוש על פי המשרד לאיכות הסביבה, חשוב להבין ולהכיר אותן ולדעת מה הכי מתאים לכם.
  • האם יש להם המלצות מלקוחות קודמים? אל תתביישו לבקש המלצות או לברר על האדם ברשת האינטרנט, בקשו מחברים או מכרים שימליצו לכם על מדביר מקצועי ואל תתפשרו על מחירים זולים מדי, עדיף לקחת אדם מקצועי ואמין שייתן לכם תמורה מלאה עבור כספכם.

 

מדביר מקצועי זה קוברה הדברות

קוברה הדברות מתמחה בכל סוגי ההדברות ועובדיה בעלי רשיון מדביר מוסמך עם נסיון רב בחיסול והרחקת מכרסמים, תיקנים, פרעושים וקרציות למען בריאותכם ולמען בריאות הסביבה.

חברת הדברה

אולי תאהבו גם את:

הרחקת מזיקים
מתי צריך לבצע הדברה?

עם חודשי הקיץ המתקרבים אלינו, מגיעים חרקים ומזיקים מסוגים שונים אל המרחב הביתי והעירוני. החום החזק ביום, מאפשר למזיקים להתרבות בצורה מוגברת, וכך רבים מהם

קרא עוד »
הדברה במרכז
הדברה עם ג'ל נגד מזיקים

כיום קיימות מגוון שיטות הדברה נגד מזיקים, אך המתקדמת בשוק היא ללא ספק הג'ל. הפתרון של ג'ל נגד מזיקים כולל בתוכו הרחקה מעכברים, נמלים, חולדות

קרא עוד »
תרסיס
התרבות תיקנים בגינה

לתיקנים יש מוניטין גרוע, אף אחד לא רוצה אותם אצלם בבית, במשרד או בגינה.   התיקן המצוי בארץ נקרא "תיקן אמריקאי, אספנו עבורכם 3 עובדות

קרא עוד »