הכל על מופע של אמן חושים

אמני חושים הם הדבר החם בעולם מופעי הבמה המשלבים קסם, אינטראקציית קהל-אמן וחשמל באוויר. תוהים מהו מופע אמן חושים והאם המנטליסט הוא בעל כוחות על טבעיים באמת או שהכל אחיזת עיניים? קראו את הפוסט הבא שמסיט את הערפל הסמיך מעל נושא המנטליזם ומציב אתכם עין בעין מול אחד מתחומי העניין הפופולריים ביותר בגזרת האירועים. הכל על מופע של אמן חושים.

 

מי אתה אמן חושים?

לפני שנחקור את עולם הבמה בהתייחס למופע של אמן חושים, בואו ונכיר מקרוב את האמן שעושה את זה ומצליח לערער את אמונות היסוד שלנו ביחס לכוח המין האנושי.

ובכן אמן חושים אינו מכשף, הוא אינו בעל יכולות מעל הטבע ואפילו לא מיסטיקן. אמן חושים הוא כן אדם עם יכולות קוגניטיביות גבוהות, חדות מחשבה, אינטואיציה ברמה גבוהה מאוד ובעל כריזמה ויכולות הנחיה סוחפות. אמני חושים עוברים הכשרה סיזיפית במגוון עולמות תוכן הכוללים קריאת שפת גוף והבעות פנים, תרגול בעריכת מגוון תרגילים וטכניקות וכן לימודי במה ומשחק ברמה גבוהה.

אמן החושים חותר ליצירת אשליה ושתילת מחשבות ו"קריאתן" אצל המשתתפים במופע באמצעות שימוש במניפולציות מענף הפסיכולוגיה וכן בסוגסטיה המוכרת גם כהשאה – טכניקה של הצעה לתת מודע העוקפת חסמים בירוקרטיים של המוח ומשפיעה ישירות על חלקים בלתי מודעים במוח האדם.

 

אמיתי או לא אמיתי?

שוב, כפי שאמרנו, מופע של אמן חושים לא יכיל קסמים ומופתים מעולם המיסטיקה. אמן חושים יספק אשליה לקהל כביכול מתרחשים על הבמה מציאויות שהן מעל לטבע. למעשה, זהו שילוב של יכולות מנטליות גבוהות, הנחיה מושלמת ותרגילי זריזות ידיים לצד תרגילי מוח.

לעומת זאת, החוויה במופע כזה היא מדהימה כיוון שאין לצופה הפשוט יכולת לזהות את הטכניקות בהן עושה שימוש האמן, כך שהמציאות הנפרשת לפניו היא בלתי ניתנת להסבר. למידע נוסף, כנסו לאתר: https://yaron-mind.co.il

 

כך מתנהל מופע של אמן חושים

מופע מנטליזם אופטימלי יכלול פתיחה מסעירה של אמן החושים והצגתו בפני הקהל, הצגת תרגילים שונים בשיתוף נציגים מהקהל וכן שילוב אלמנטים למקסום החוויה כגון: הומור, מוזיקת רקע, אביזרים שונים ותחפושות. כל אלו מוסיפים עניין, צבע ופיקנטיות למופע.

 

היכן ניתן לאתר אמן חושים מקצועי?

בקשו המלצות מבני משפחה וידידים וכן חפשו בעצמכם מנטליסטים (אמני חושים) המתמקדים בתחום הרצוי לכם כגון: מופע טלפתיה או מופע אשליות. הציצו באתר של אמן חושים מומלץ וצפו בסרטונים ממופעים קודמים על מנת לקבל תמונה שלמה. לסיום, צרו קשר עם אמן החושים וספרו לו על סוג האירוע להתאמת המופע לאופי הספציפי של המסיבה או האירוע, לאופי המשתתפים ולגילאיהם.

 

אמן חושים – מופע מפתיע, מסעיר ומלא עניין

מופע של אמן חושים הוא אטרקציה מועדפת למגוון סוגי אירועים. זהו מופע רב גילאי וניתן להתאימו לילדים וכן עבור בני נוער ומבוגרים.

 

מופע אמן חושים

אולי תאהבו גם את: