כמה זמן נמשכת הופעה ממוצעת של אמן חושים?

הופעה של אמן החושים מתאימה לכל גיל, מימי הולדת לילדים ועד למסיבות של מבוגרים, ערב גיבוש בעבודה וכד'. יחד עם זאת צריך לדאוג שההופעה תהיה ממצאה מבחינת הזמן. במאמר נברר כמה זמן נמשכת הופעה ממוצעת של אמן חושים.

 

כל אמן והזמן שלו

נושא זמן המופע של אמן חושים עולה כאשר רוצים לסגור הופעה לאחר שביררתם על טיבו של האמן וקיבלתם עליו המלצות. במידה והוא זמין בתאריך הרצוי חשוב לדעת כמה זמן יארך המופע, מה עלותו וכיצד הוא מתכוון להתאים את המופע לקהל היעד. מבחינת הזמן רוב אמני חושים מקצים 45 דקות למופע.

בכל מקרה המופע לא צריך להיות ארוך יתר על המידה או קצר מכפי אתם מצפים. מעבר לכך, אם המופע מיועד לילדים הוא צריך להיות מותאם גיל הן מבחינת התכנים והן מבחינת הזמן. כמובן שבמופע כזה לא יעלו גסויות והאמן יתאים את עצמו לראש של הילדים ולזמן הריכוז שלהם. אם המופע הוא למבוגרים בהחלט ניתן להאריך אותו אך לא מעבר ל-45 דקות. לבסוף, משך המופע הוא אינדיבידואלי על פי הצרכים שלכם ועל פי התכנית של האמן עצמו.

 

מינגלינג עם האורחים

ישנם אמני חושים שלפני המופע מתמזגים עם האורחים ויוצרים מעגלים קטנים בהם מבצעים קסמים מנטליים. אחרים משוטטים בקהל כדי להכיר אותו ולקבל מידע רלוונטי למופע. חשוב לבדוק עם אמן החושים מהי האינטראקציה שלו עם האורחים והאם זמן המינגלינג הוא חלק מהמופע. בהתאם להרכב של הקהל והאופי שלו החליטו ביחד עם האמן מהי הצורה האופטימלית ביותר להופעה – במעגלים, על הבמה וכד' ובררו את הזמן.

 

המטרה – לבדר ולהרשים את האורחים!

כאשר המטרה של אמן החושים היא לשמח, לבדר ולהרשים את האורחים הוא ישלב במופע שלו קסמים, טלפתיה, הומור וישתף את הקהל במופע. אם המופע לצורך יום הולדת, כמובן שבעל השמחה יהיה במרכז וסביבו יתרכז כל המופע. למרות זאת המטרה היא שכולם ייהנו באופן שווה ולכן יותר מזמן המופע חשובה האינטראקציה של האמן עם האורחים. הוא צריך לייצר אווירה נעימה, לא לפגוע ברגשות האורחים, להותיר את הקהל פעור פה ולבחור בתכנים המותאמים לגיל ולהרכב האורחים.

 

התוכן של המופע יותר חשוב…

חשוב לוודא עם אמן החושים במה הוא מתמחה ומה הולך להיות במופע. ישנם אמני חושים שטובים יותר בטלפתיה, זיהוי רגשות וחדירה לתת מודע, קריאת מחשבות וחיזוי העתיד וכאלו שמתמחים בעיקום כפיות, תקשורת על חושית או קסמים על חושיים. מאידך, ישנם גם אמנים המתמחים בכל הפעולות הללו. התפקיד שלכם הוא למצוא את אמן החושים המקצועי ביותר שמתמחה בכמה שיותר אלמנטים על מנת שישלב תכנים אלו במופע. לסיכום, אל תעמדו עם סטופר ותנו לאמן החושים לעשות את העבודה.

אמן חושים

אולי תאהבו גם את:

מופע אמן חושים
הכל על מופע של אמן חושים

אמני חושים הם הדבר החם בעולם מופעי הבמה המשלבים קסם, אינטראקציית קהל-אמן וחשמל באוויר. תוהים מהו מופע אמן חושים והאם המנטליסט הוא בעל כוחות על

קרא עוד »