כמה זמן מראש צריך להתכונן לאירוע קוסמות מראש?

אירועי קוסמות הם בעצם מופעים שמציגים קסמים מסוגים שונים בפלטפורמות שונות ובמגוון צורות הגשה. ישנם סוגים רבים של אירועי קוסמות שמתרחשים במקומות שונים ובצורות שונות. בכתבה שלפניכם נעסוק בשאלה, כמה זמן מראש צריך להתכונן לאירוע קוסמות מסוגים שונים? 

 

אירועי קוסמות מסוגים שונים

הזמנת קוסם למסיבת יום הולדת או חגיגה מסוג אחר, היא רק סוג אחד של אירוע קוסמות. ישנם סוגים רבים של אירועי קוסמות שמתרחשים במקומות שונים תחת פלטפורמות שונות. לדוגמא, ישנם קסמים שמבצעים את המופע שלהם ברחובות העיר במקומות הומי אדם. דוגמא נוספת היא הופעות קסמים שנערכות בזום או מצולמות לרשתות החברתיות השונות. כל אירוע קוסמות מצריך רמה מסוימת של הכנה. בפסקאות הבאות נרחיב מעט על נושא זה.

 

מופעים שדרושה להם הכנה קצרה יחסית

מופעים שמוזמנים על ידי הקהל בצורה קבועה, או קוסמים שמבצעים את הקסמים המוכרים להם בצורה חוזרת מספר רב של פעמים, בדרך כלל לא צריכים זמן הכנה רב בכדי להתכונן למופע הקוסמות שלהם. במקרים אלה הכנה של כמה שעות עד כמה ימים היא מספיקה לחלוטין, תלוי בקוסם עצמו. במהלך ההכנה למופע, הקוסם בודק את תקינותם של כלל האביזרים שברשותו, ובנוסף לכך הוא עובר על סדר ההופעה שלו בכדי לזכור את הפרטים המיוחדים שקשורים לאירוע הזה בלבד.

 

מופעים שדרושה להם הכנה ארוכה

לקוסמים שמופיעים ללא הופעה מסודרת לחלוטין, או שהם מנסים לפתח תרגיל קסם חדש בכדי להכניס אותו למופע שלהם, בדרך כלל נדרש זמן הכנה ארוך יותר בכדי להופיע. במקרים אלה דרוש זמן של מספר שבועות עד מספר חודשים בכדי להעמיד את ההופעה בצורה הטובה ביותר. הכנה נכונה לפני ביצוע של הופעת קסמים, היא חשובה מאוד בכדי להעלות מופע ברמה הגבוהה ביותר, כזה שידהים את כל הקהל הצופה בו ויגרום להם לצאת ממנו עם תחושה של פליאה.

 

מה הדברים שכדאי לתאם אותם עם הקוסם שהזמנתם?

בעת הזמנה של קוסם לאירוע שאתם מארגנים, יש לתאם איתו מספר דברים חשובים מראש. מיקום ההופעה הוא חשוב מאוד, שכן הופעה בחוץ אינה דומה להופעה בפנים. בנוסף לכך יש לברר על אורך ההופעה הצפוי ועל ההתאמה של ההופעה לקהל בגילאים שונים. כמובן שיש לברר את שכר הטרחה שאותו גובה הקוסם בעבור הופעת הקסמים שלו, ולראות שהוא מתאים לתכנוני התקציב שעשיתם למסיבה או לאירוע המדוברים.

 

הכנה לקראת אירוע קוסמות – סיכום

הופעת קסמים ולא משנה אם היא מול קהל רב או מועט, היא דבר שיש להתכונן אליו מראש. בכל מקרה של הופעת קסמים על הקוסם להתכונן להופעה ועל מזמין ההופעה לתאם איתו מספר פרטים חשובים לפני שהוא מזמין את שירותיו. תיאום נכון עם הקוסם שהזמנתם, ימנע בעיות ותקלות בהמשך.

אירוע קסם

אולי תאהבו גם את:

מופע אמן חושים
הכל על מופע של אמן חושים

אמני חושים הם הדבר החם בעולם מופעי הבמה המשלבים קסם, אינטראקציית קהל-אמן וחשמל באוויר. תוהים מהו מופע אמן חושים והאם המנטליסט הוא בעל כוחות על

קרא עוד »