3 טיפים לבחירת אוכל לכלבים

בחירה של אוכל לכלבים הינה עניין שמצריך מחשבה מעמיקה והיכרות עם התחום. שכן, אוכל לכלבים צריך להיות לא רק טעים עבור בעל החיים, אלא גם מזין ביותר. יצאנו לבדוק את כל הפרטים בנושא כדי שתוכלו לבחור את האוכל המתאים ביותר עבור הכלב שלכם. הישארו אתנו ותגלו מהם 3 הטיפים שנמסרו לנו בנושא.

 

תכירו תחילה את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

 רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים שאתם חייבים להכיר בבחירת אוכל לכלב שלכם, כדאי שתדעו שלא כתבנו את המדריך הנוכחי לבד. היה לנו חשוב הפעם להסתייע בגורמים שחיים את התחום. לכן, פנינו אל מאלפי כלבים שיודעים דבר או שניים על בחירה בריאה של אוכל לכלבים. הגענו אל המאלפים הללו לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 אנשי מקצוע ששמחו לעזור. כל אחד מהם כתב טיפ אחד, כך שבסופו של דבר, בחרנו את ה – 3 הטובים והחשובים ביותר בעינינו. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שלקחו חלק בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא רואה אור וצפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

טיפ מספר 1 לבחירה של אוכל לכלבים: תבדקו שמדובר בחברה מומלצת

 מעל ל – 20 מאלפי כלבים אמרו לנו שהדרך הנכונה לבחירת אוכל לכלבים שהוא איכותי ומזין עבור הכלב שלכם עוברת בחכמת ההמונים. שכן, יש כל כך הרבה בעלי כלבים בארץ. כך שאם תבקשו לקבל המלצה ברחבי הרשת או במפגש אקראי עם בעלי כלבים נוספים, אתם כנראה תשמעו על חברה שרבים ממליצים עליה. היו מי שאמרו שסביר להניח שתקבלו המלצות על חברת הילס אוכל לכלבים שידועה כבחירה של הרבה בעלי כלבים.

 

טיפ מספר 2 לבחירה של אוכל לכלבים: תבדקו את המרכיבים

אם תשימו לב איך אתם קונים לעצמכם אוכל בסופר, אתם תגלו די מהר שיוצא לכם לא פעם לעבור על רשימת הרכיבים של מוצרים מסוימים ולסנן כמה מהם. שכן, יש מוצרים שיש בהם רכיבים איכותיים יותר בזמן שבאחרים יש רכיבים איכותיים פחות. עליכם לעשות את אותו הדבר במהלך בחירת אוכל לכלב. חשוב שתבדקו שיש את הרכיבים הבאים במינונים אלה:

  • חלבון במינונים גבוהים
  • שומן במינון בינוני
  • פחמימות במינון בינוני

 

טיפ מספר 3 לבחירה של אוכל לכלבים: תבדקו שהכלב שלכם אוהב את האוכל הנבחר

ההמלצה של רבים מהגורמים שליוו אותנו הייתה לבצע בדיקה קצרה לפני שאתם רוכשים שקי ענק של אוכל. קודם כל תקנו שק קטן ותבדקו אם הכלב שלכם בכלל מתחבר לטעם. רק לאחר שתראו שהוא מוכן לאכול ורוצה אפילו עוד – תבצעו רכישה משתלמת יותר של שק גדול.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הטיפים החשובים ביותר שאתם צריכים להכיר על בחירה של אוכל לכלבים.

אוכל יבש

 

אולי תאהבו גם את: