איזו מכונת תפירה הכי מתאימה ללימודי עיצוב אופנה

כמה מיוחד ונישתי מרגיש לנו תחום עיצוב האופנה.

אופי העבודה, רמת היצירתיות הנדרשת, הציוד הייחודי והמגוון האינסופי של בדים ושבלונות.

הכניסה לעולם האופנה בהיבט הלימודי הוא לא דבר פשוט ויכול להיות מבלבל מאוד.

כדי להל על כל התלמידים החדשים, ריכזנו לכם את כל מה שחשוב שיהיה במכונת התפירה הראשונה שלכם!

 

טווח המחירים

כשאתם מסתכלים על מכונת תפירה ללימודי עיצוב אופנה, אין מה לעשות, אתם סטודנטים בסופו של דבר. בעולם הסטודנטיאלי קודם כל מתקבעים על טווח מחירים. היום ניתן למצוא מכונות תפירה מצוינות בכל מיני מחירים נוחים. המחיר ההתחלתי יכול להיות גם עד 1,500 ₪ אך כל תוספת מעבר לכך תספק לכם כלי עבודה איכותי שעל איכויותיו הכלולות במחיר נפרט מיד. היו מוכנים למחיר החל מ- 2,500 ₪.

 

פונקציות שונות באותה מכונה

מכונות תפירה מודרניות מגיעות היום עם מחשב של ממש, לוח בקרה, כפתורים נוחים ונגישים ומגוון שלפונקציות מתוכנתות מראש במערכת המכונה. לסטודנטים מומלץ להתלבש על מכונה שיש לה את הפונקציות הבסיסיות ואולי קצת מעבר לכך. מה זה המעבר? השחלת לולאה אוטומטית, יותר מ- 3 סוגי תפירה, עצירה אוטומטית עם תפר אחרון ויכולת עבודה ללא דוושה כדי לשלוט במהירות = כך שתוכלו להתמקד במלאכה.

 

מכונת התפירה המומלצת

מכונות תפירה של חברת ברנט יוכלו לענות על כל צורכי התפירה שלכם במהלך הלימודים. מכונות אלו עמידות וחזקות ויוכלו לספק לכם תוצאות נהדרות תמורת מחיר שלא חורג הטווח שצוין בתחילת המאמר. במידה ותרצו להרחיק לכת, תמיד תוכלו ללכת על מכונות התפירה של חברת ברנינה, החברה הוותיקה ביותר באירופה לענייני מכונות תפירה. ההבדל בין ברנט לברנינה נמצא בעיקר באיכות החומרים מהם עשויה המכונה עצמה.

 

ההבדל בין המכונות

בסופו של דבר, מכונות ברנינה הן חד משמעית יקרות יותר אך הן מגיעות עם אחריות ואיכות בהתחייבות. אין זה שונה מחברת ברנט, אך החברה השוויצרית ידועה כבר מעל למאה באיכות הייצור שלה, החומרים העמידים ושכלול מערכות התפירה. כיום ניתן למצוא מכונות תפירה שמגיעות במחיר עד ל- 13,000 שקלים ואפילו צפונה מכך.

 

איגרת לסטודנטים

חשוב מאוד שתבינו, יקר יותר לא בהכרח אומר טוב יותר. עליכם להרגיש יד ראשונה מהי החוויה שאתם מקבלים מכל מכונת תפירה ולראות אילו פונקציות יוכלו לענות על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. ברנינה, ברנט וחברות רבות נוספות מייצרות מכונות תפירה הראויות לשלב הלימודים. השאלה האמיתית היא האם אתם רואים את עצמכם בתחום זה בטווח הארוך. למה זו שאלה מהותית? כי אז אתם יכולים להשקיע קצת יותר כסף במכונה עם פונקציות מגוונות יותר שתלווה אתכם בטווח הארוך. מותר להתלבט, להשוות מחירים, אך החשוב מכל – הנוחיות שלכם.

 

מכשיר

אולי תאהבו גם את:

תוכנת עיצוב
מה זה עיצוב גרפי

אתם נמצאים היום בנקודה שבה אתם מנסים לבחור מקצוע לחיים? חשוב לכם ליהנות מעבודה שתהיה מעניינת, מבוקשת ומכניסה מבחינה כלכלית? אם כך, ברור מדוע אתם

קרא עוד »