3 שלבים פשוטים לניקיון המרפסת בבית

מי שניקו בעבר את המרפסת שלהם, יודעים שמדובר בהליך שעשוי להסתבך. שכן, יש צורך בהיכרות של שלבים חשובים שיביאו לניקיון מיטבי. יצאנו לפגוש את חולי הניקיון שיודעים דבר או שניים בהקשר זה וביקשנו לדעת מה הם השלבים הללו. הישארו אתנו ותגלו את 3 השלבים שנגלו לנו, כדי שתוכלו ליישם אותם בעצמכם.

 

השלב הפשוט ה – 1 שיאפשר לכם לנקות את המרפסת: הכינו את כל הכלים הדרושים מראש

השלב הראשון נחשב למורכב ביותר. הוא מצריך מכם הכנה של כל הכלים שיאפשרו לנקות את המרפסת על הצד הטוב ביותר. ההמלצה שלנו היא ליישם אותו בסבלנות, כדי שתוכלו להיות בטוחים שלא תצטרכו לחזור אחורה בכל רגע ולחפש כלי או חומר ניקיון שיחסר לכם. בחרנו להקל עליכם והכנו לכם רשימה קצרה של הפריטים שאתם צריכים להכין מראש:

  • מגב
  • יאה
  • מטאטא
  • 2 סמרטוטים
  • דלי עם מים
  • חומר ניקוי לרצפות

לנקות את המרפסת בבית

השלב הפשוט ה – 2 שיאפשר לכם לנקות את המרפסת: תפנו למומחים

בשלב זה אתם צריכים לפנות אל המומחים בניקיון. כן, כן, קראתם נכון. אנו ממליצים לכם שלא לנקות את המרפסת לבדכם (בהמשך נסביר למה). המליצו לנו לפנות אל דוקטור פוליש שנחשבים למומחים ביותר. אומרים שאם היה תואר בניקיון, הוא היה הולך אליהם. נציין כי בשלב זה עליכם לתאם הגעה של נציג מטעם החברה שיבצע את הניקיון עבורכם.

 

השלב הפשוט ה – 3 שיאפשר לכם לנקות את המרפסת: שבו רגל על רגל ותמתינו לסיום הליך הניקיון היסודי

עכשיו אתם צריכים לשבת רגל על רגל במטבח או בסלון ולהמתין שהמנקה המקצועי יבצע את עבודתו נאמנה. שימו לב – אתם לא צריכים לעשות דבר מלבד להכין לו כוס קפה ועוגייה אם הוא ירצה. יכול להיות שאתם תוהים לגבי המלצה זו. רוצים לדעת מדוע אנו ממליצים לכם ליישם את הנכתב לעיל? קראו את הפסקה הבאה ותבינו.

לנקות את המרפסת בבית

למה כדאי לכם ליישם את 3 השלבים האלה?

אנחנו ממליצים לכם בחום ליישם את 3 השלבים שלעיל בגלל ששמענו לא מעט על הקשיים שבניקיון המרפסת. מי שביצע זאת בעבר יודע שהדבר מצריך התכופפות אל המסילות וביצוע ניקיון קפדני ביותר שמצריך סבלנות רבה.

אם לא די בכך, יש צורך לעיתים גם בניקיון מסיבי של חלונות הזכוכית שפונים אל המרפסת. לעיתים הם נמצאים בגובה רב, כך שמדובר בעניין די מסוכן. פנייה אל המומחים תאפשר לכם להיות בטוחים כי הם יעשו זאת באופן הטוב ביותר ומבלי לסכן את עצמם ואחרים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 השלבים הפשוטים לניקיון של המרפסת בבית. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק ליישם אותו ולקבל מרפסת נקייה למשעי. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה!

לנקות את המרפסת בבית

אולי תאהבו גם את:

פתיחת סתימה במקלחת
פתיחת סתימה במקלחת

ערב, אתם עייפים מתלאות היום, נכנסתם למקלחת מפנקת במים חמים כי זה מגיע לכם והיה יום קשה. מה שלא מגיע לכם זה לגלות ביציאה מהמקלחת

קרא עוד »