מה צריך לדעת לפני שמזמינים אמן חושים?

לארגן ערב לעובדים זה אחד מהדברים הכי קשים שאדם יכול לחשוב עליהם כי בדרך כלל הציפיות מאוד גבוהות. אנחנו רוצים שהעובדים ייהנו ויתרה מכך, בדרך כלל הציפייה היא שגם יחוזק הקשר בין העובדים והגיבוש ביניהם יגדל. לכן זה ברור מדוע גם אתם, בתור מנהלי עסקים, תרצו לעשות כל מה שאפשר כדי שערב הגיבוש הקרוב יצליח, רק השאלה היא איך עושים זאת. האם באמת כדאי לקחת את העובדים שוב למסעדה? לערב קריוקי? או אולי לשירה בציבור? הגיע הזמן שתפיקו עבורם ערב עם ערך מוסף ולכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על הזמנת איש מקצוע כמו אמן חושים.

 

מה עושה אמן חושים בערב צוות?

 

ראשית, כדאי שתדעו שזה לא משנהם אם יש לכם צוות של חמישה אנשים או הרבה יותר, כי מה שבטוח זה שערב הצוות הקרוב עם אמן החושים הנכון יהיה מוצלח. אמן חושים יודע לזהות על מה אנשים חושבים, יכול להמם אותם עם ניחוש וטלפתיה, מה שאומר שאפילו הציניים שביניהם יתרגשו מאוד מערב כזה. בנוסף לכך, אם תזמינו אמן חושים:

 

  • שיש לו ניסיון בעמידה מול קהל
  • שיודע להצחיק ולהלהיב את הצופים
  • שיודע לשתף את הקהל במשימות שונות

 

הרי לכם ערב בלתי נשכח! לכן, בפעם הבאה כאשר אתם רוצים לעשות ערב עם אמן חושים מאוד כדאי להזמין איש מקצוע רציני ומקצועי ביותר. זה אומר שכדאי לכם לקרוא חוות דעת אודותיו ולוודא שהוא אכן מגיע עם הניסיון הנדרש. אמן החושים יכול להשפיע בצורה מהותית ביותר על הצלחת הערב כולו, כי אפילו אם האוכל יהיה נהדר זה לא באמת יעזור אם תוכן המופע לא יהיה מספיק מעניין. לכן יש לשים לב לאיזה אמן אתם קוראים ובידי מי תפקידו את המשימה הזאת.

מזמינים אמן חושים

כמה עולה מופע טלפתיה כזה?

 

לא קל לענות על השאלה הזאת כי זה מאוד תלוי במי אתם בוחרים וכמה זמן נמשכת ההופעה יש אמני חושים שיגבו מכם מחירים מופקעים אך לא יתנו מעצמם את הטוב ביותר ולכן עדיף יהיה לפנות אל כמה אמנים במקביל. כך תוכלו לקבל הצעות מחיר, להשוות ביניהן ולבחור את האמן שלהצעתו לא תוכלו לסרב. בסופו של דבר, כאשר האירוע יתחיל, אתם תראו שאנשי הצוות והעובדים שלכם יהיו מרותקים לאמן החושים מתחיל הערב ועד סופו כך שאין ספק שתרגישו שעשיתם בחירה נכונה.

 

אולי תאהבו גם את:

מופע אמן חושים
הכל על מופע של אמן חושים

אמני חושים הם הדבר החם בעולם מופעי הבמה המשלבים קסם, אינטראקציית קהל-אמן וחשמל באוויר. תוהים מהו מופע אמן חושים והאם המנטליסט הוא בעל כוחות על

קרא עוד »