איך לבצע זריקת הרדמה בחניכיים?

זריקת הרדמה בחניכיים נועדה לצורך הרגעה של המטופל לקראת טיפול שיינים או לצורך הפחתה ברמות החרדה, גם כאשר מדובר בהליכים פשוטים. כיצד מתבצעת זריקת הרדמה בחנייכים ומהן החדשות החמות בתחום? להלן הפרטים.

 

זריקת הרדמה בחניכיים – איך מבצעים?

זריקת הרדמה בחניכיים מבצעים אצל רופא שיניים בלוד או במרפאה מקצועית אשר מתמחה בתחום, וזאת לאור העובדה כי מדובר בזריקה אשר נועדה לאפשר למטופל להרגיש בנוח בעת הליכים רפואיים. למעשה, הפחד מכאב אצל רופא השיניים מונע ממטופלים רבים להגיע לבית החולים, וזאת לאור הכאב הכרוך בהליך רפואי. לכן, הפתרון הטוב ביותר לצורך הימנעות מכאב וסיום ההליך הרפואי היא הזרקה באזור החנייכים. הזרקה כזו הייתה בעבר כואבת במיוחד, אולם בזמן האחרון ובאמצעות פרסום ברדיו וכן בעיתונות הכתובה עולה כי כיום ישנה טכניקה חדשנית לצורך הזרקה בחנייכים, עם מינימום כאב. כיצד היא מתבצעת ומה חשוב לדעת? להלן הפרטים, רגע לפני טיפול השיניים שלכם.

טיפול שיניים

 

זריקת הרדמה בחניכיים – טכניקה ייחודית וחדשה אותה מומלץ להכיר

אם בעבר רופאי שיניים השתמשו במזרק גדול ומפחיד במיוחד, כיום באמצעות הרדמה ממוחשבת ניתן לבצע הרדמה באזור החנייכים, ללא כאב. מדובר בפיתוח טכנולוגי וחדשני פורץ דרך אשר מבוסס על מזרק זעיר במיוחד אשר מחדיר את חומר ההרדמה באופן מדויק לחניכיים, מבלי להפעיל לחץ מיותר ומכאיב. מדובר בהזרקה מדויקת וטובה יותר מאשר הזרקה בסגנון הישן, והיא מתאימה מאוד הן בעבור ילדים אשר סובלים מחרדה כמו גם מבוגרים. עם זאת, הטכניקה הזו היא עדיין ניסיונית ולכן לא כל רופאי השיניים מבצעים אותה, אולם ע"פ הערכות מדובר ככל הנראה בדור הבא של ההזרקות לחנייכים, ומשום כך ניתן לחזות כי בעתיד הנראה לעין רוב רופאי השיינים ישתמשו בטכניקה הזו, במקום בשיטה הוותיקה יותר.

 

האם הטכניקה הישנה של זריקת הרדמה בחנייכם עובדת?

על אף הדעה הרווחות כי הזרקה של חומר הרדמה לחניכיים כואבת, היא עדיין עדיפה על הימנעות מזריקה כלל. למעשה, רוב רופאי השיניים מיומנים מאוד בפעולה ולכן ההזרקה עצמה מתבצעת תוך שניות ספורות בלבד. לכן, אם אתם עתידים לעבור הליך רפואי באזור החניכיים מומלץ ליצור קשר עם רופא מומחה לתחום אשר לו ניסיון משמעותי. ככל שהניסיון של הרופא וכן הצוותים המטפלים רב יותר, כך ניתן יהיה להבטיח כי תעברו את ההליך באופן מהיר וללא כאב. עם זאת, לעיתים ייתכן מצב של כאבים באזור לאחר הפעולה, ולכן יש להתייעץ עם הרופא לגבי תרופות מרשם אותן תוכלו לקבל לצורך הימנעות מכאב לאחר הליך רפואי. כך או כך, הליך רפואי בלסת הוא חיוני לכל אדם כמו גם ילדים, ועל כן ביקור אצל רופא השיניים לצורך בדיקה תקופתית אשר תאפשר לכם לקבל חיוך מלא ובריא במיוחד.

 

אולי תאהבו גם את: