איפה בארה"ב הכי משתלם להקים חברה ומה צריך בשביל זה?

ארצות הברית היא מדינה גדולה עם ממשל פדרלי ולכן הקמת חברה מחייבת התייחסות אל המיקום הגיאוגרפי ואל הרגולציה שחלה בו. עם זאת, אפשר להתייעץ מראש עם עורך דין ובעלי מקצוע כדי לקבל החלטות נכונות ומושכלות יותר

הקמת חברה בארצות הברית היא פתרון מעולה שיכול להתאים לקהל יעד מגוון. קודם כל, הקמת חברה מעבר לים קורצת להמון יבואנים, יצואנים ואנשים שעוסקים בסחר בינלאומי אך מעוניינים לרכז את הפעילות שלהם במדינות אחרות ולאו דווקא בישראל. בנוסף, הקמת חברה בארצות הברית מתאימה לעצמאיים עם פעילות בשוק הגלובאלי וכמובן לחברות וארגונים מישראל.

הבעיה היא שמערכת החוקים של ארצות הברית שונה כמעט לגמרי מזו שאליה אנחנו רגילים בארץ. יתרה על כך, ארצות הברית היא מדינה ענקית עם מגוון עצום של סוגי אוכלוסיות, לקוחות וקהל היעד. אם מוסיפים למשוואה גם את העובדה שבארצות הברית יש ממשל פדרלי שבו כל מדינה רשאית לקבוע לעצמה את החוקים הכללים, מבינים למה המהלך הזה דורש הכנת שיעורי בית.

 

הכי חשוב: התייעצות עם בעלי מקצוע

התייעצות עם בעלי מקצוע היא תנאי להקמת חברה בצורה נכונה ומושכלת. החדשות הטובות הן שאפשר להתייעץ עם רואה חשבון אמריקאי ואף לרכז מולו את השאלות. אם פונים מראש אל רואה חשבון אמריקאי ומוסיפים התייעצות עם עורך דין, אמורים להגיע מוכנים אל השלב הפרקטי שבו ממלאים טפסים לצורך הקמת החברה.

עוד דבר חשוב הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום שבו החברה עומדת להיות פעילה. זה לא בהכרח קשור אל ההיבטים החוקיים או הרגולטוריים של הקמת חברות כאלה ואחרות, אלא על האופן שבו פועלים בשוק האמריקאי על מנת להשיג יתרון מול הגורמים המקומיים. אם מתייעצים עם בעלי מקצוע וקולגות שמגיעים מאותו תחום, אפשר להתחיל את הפעילות הבינלאומית ברגל ימין.

 

כך תדעו איפה זה הכי משתלם עבורכם

אין בארצות הברית רק מדינה אחת שבה משתלם להקים חברה. במילים אחרות, אי אפשר לקבוע מראש איזה מערכת חוקית פדרלית תתאים לכל חברה ואיפה תוכלו להפיק את מלוא הפוטנציאל מהפעילות שלכם. אז אם תרצו בכל זאת להגדיל את סיכויי ההצלחה, תצטרכו לבדוק מה נדרש בכל מדינה ורק אז להיכנס אל עובי הקורה על מנת לארגן את הציוד ואת הטפסים.

בכל מקרה, התהליך שאותו עוברים על מנת להשלים את הקמת החברה בארצות הברית אמור להתאים לתחום שבו בוחרים למכור את המוצרים והשירותים. לכן יש הבדלים לא רק בין המדינות, אלא גם בין סוג החברות: אם למשל מוכרים מוצרים ושירותים רפואיים, הרגולציה תהיה אחרת לגמרי בהשוואה למוצרי פנאי, רהיטים וכן הלאה.

לסיכום, הקמת בחרה בארצות הברית היא פעולה משתלמת – כל עוד עושים אותה נכון.

 

ניו יורק
ניו יורק

אולי תאהבו גם את: