כל הכלים להקמת חברה בחו"ל

העולם מתכווץ כל העת כך נדמה, מסעות שבעבר היו לוקחים שבועות ואף חודשים, עתה לוקחים מספר שעות או ימים לכל היותר. העברת מסר לאדם בארץ רחוקה הייתה בעבר אופרציה שלמה והיום הדבר אפשרי במספר לחיצות כפתור פשוטות, בלי לזוז מהספה. התפתחויות אלו הביאו לכך שאנו חיים למעשה בכפר גלובלי קטן ועל כן, על מנת להישאר רלבנטיות, חברות מקומיות מבינות שעליהם להתרחב לזירה הבינלאומית. על אף האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשות חברות כאלה, עדיין קיימות מספר משוכות שמאתגרות חברות בבואן להתרחב למדינות זרות. כתבה זאת תתייחס לאותם קשיים העלולים להתעורר ולכל הפתרונות שיבטיחו הצלחה בעת הקמת חברה בחו"ל.

 

נקודת האחיזה שתבטיח שהשמיים בלבד הם הגבול

"תנו לי נקודת אחיזה, ואזיז את העולם ממקומו."

ציטוט זה המיוחס לארכימדס נאמר לראשונה בהקשר לחוק המנוף שגילה ארכימדס עצמו ולפיו ניתן להקטין את הכוח הנדרש לביצוע עבודה אם נעזרים בנקודה להישען עליה. עם זאת, משפט זה נכון לכל כך הרבה מצבים וסיטואציות נוספות.  כך למשל אם ברצונכם להקים חברה במדינה זרה, הכוחות והמאמצים שידרשו על מנת להוציא רעיון זה לפועל יקטנו משמעותית אם תמצאו את אותה נקודת אחיזה.

כיצד אפוא מוצאים את אותה נקודת אחיזה? ראשית חשוב להגדיר את התחומים בהם אתם זקוקים לסיוע. תחומים אלו יכולים לכלול למשל:

  • עזרה משפטית ברישום החברה כחברה מוכרת במדינה אליה אתם מבקשים להתרחב.
  • עזרה בהוצאת היתרי עבודה למייסדי החברה במדינה המדוברת.
  • הדרכה ויעוץ משפטי באשר לחוקי העבודה המקומיים.
  • איתור וגיוס עובדים מקומיים מתאימים.

הסוד הוא אם כן למצוא חברה בעלת ניסיון בינלאומי שתדע להדריך אתכם בנוגע לאספקטים אלו. מומלץ לבחור ב:

 

חברה בעלת ידע מעמיק בחוק המקומי ובדיני העבודה המקומיים

ניסיון זה יסייע לכם לרשום את החברה באופן מסודר בהתאם לדרישת החוק ולהעסיק עובדים בהתאם לדרישות החוק המקומי. טעויות בתחום זה עשויות לגרור סנקציות כנגד החברה וכנגד בעלי החברה ועל כן נושא זה הוא בעל חשיבות עליונה.

 

חברה בעלת ניסיון עבודה מול גופי ממשלה שונים והבנה של הליך הנפקת אשרות או היתרי העבודה

ידוע לכל שקבלת היתר עבודה או אשרת עבודה במדינה זרה אינה דבר פשוט, מדובר בתהליך בירוקרטי סבוך אשר עשוי להימשך תקופה ממושכת ועל כן, בכדי להימנע מטעויות מומלץ להיעזר בגורמים מנוסים.

 

חברה אשר תוכל לספק לכם סיוע בגיוס והעסקה של עובדים מקומיים

להעסיק עובדים איכותיים ומסורים בשוק עבודה זר עשוי להיות מאתגר שכן לכל מדינה יש כללים לא כתובים ונהלים לא פורמליים אשר עלולים להקשות מגייס זר שלא מכיר את כללי המשחק המקומיים. חברה שמספקת שירותי השמה תוכל לסייע בשלבי הגיוס הראשונים או למנוע לחלוטין את הצורך בגיוס על ידי סיפוק של שירותי אוטסורסינג. כמו כן שירותי פיירול יחסכו עיסוק רב בדיני העבודה המקומיים.

חברה להקמת חברה בחו"ל תספק לכם את כל התנופה הנדרשת על מנת להקים חברה בינלאומית משגשגת בקלות רבה וביעלות מרשימה.

 

השמה

אולי תאהבו גם את: