מפוטנציאל למציאות: הכל על שיפור יחסי ההמרה בעסק

עולם הפרסום עבר שינויים דרמטיים בשנים האחרונות. כיום, לקוחות רבים מגיעים אליכם דרך מודעות ברשת, וככל שהשליטה שלכם באמצעי הזה תהיה חזקה יותר, כך תוכלו להגיע למספר רב יותר של לקוחות. אחד המושגים שאותם אנחנו שומעים ללא הרף הוא יחס המרה, ואנחנו כאן כדי לספר לכם מהו בדיוק אותו יחס, וכיצד השיפור שלו יכול לעזור לעסק שלכם להגיע לצמיחה.

 

פרסום ברשת

עסקים שרוצים להצליח חייבים לפרסם את עצמם ברשת. עם זאת, בפרסום ברשת אנחנו צריכים לבדוק כל הזמן מה רמת האפקטיביות שלו כדי להשתפר. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים להכיר את יחס ההמרה, או כפי שהוא נקרא בשפה המקצועית CRO – (Convertion Rate Optimization).

פרסום באינטרנט

יחס המרה

יחס המרה הוא מדד שנועד לבחון בדיוק את הדבר הזה. היחס בודק כמה אנשים מתוך מי שנחשפו לפרסומים שלנו הפכו להיות לקוחות שלנו בפועל. ככל שיחס ההמרה גבוה יותר, כך אנחנו יכולים להניח שהפרסום שלנו טוב יותר. גם אם אתם מרגישים שהפרסום שלכם לא מצליח, זה לא תמיד קשור לפרסום עצמו אלא דווקא ליחס ההמרה. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים לשפר אותו.

 

איך לשפר את יחס ההמרה

שיפור יחס ההמרה יכול להתבצע במספר דרכים. הדבר הראשון שאותו כדאי לכם לעשות הוא לקבל פרטים מדויקים יותר של מי שנחשף לפרסומים שלכם. ברגע שלקוח פוטנציאלי מסר לכם פרטים שמאפשרים לכם ליצור איתו קשר, הסיכוי שהוא יהפוך להיות לקוח מן המניין בעסק שלכם גבוה יותר. מנגד, מחסור בפרטים הוא משהו שפוגע באופן ישיר ביחס ההמרה.

עוד דבר שכדאי לנסות הוא פרסום ממוקד. לא משנה מה התחום שבו העסק שלכם נותן שירות, כדאי לראות איפה אפשר להגיע ללקוחות שאתם יודעים שכבר הביעו רמת עניין מסוימת בשירות הזה. בניגוד לפרסום שנעשה באופן ספורדי, בפרסום כזה כל מי שנחשף לתוכן שלכם הוא לקוח פוטנציאלי.

שער חליפין

אנשי מקצוע

אחד הדברים הכי חשובים בהקשר הזה הוא להבין שלבד יכול להיות לכם קצת קשה לשפר את יחס ההמרה. ניהול לידים ופרסום ברשת אלו חלקים מורכבים של עולם הפרסום, וכדי להצליח בהם כדי שיהיו אנשי מקצוע מתאימים שמלווים אתכם. אנשי המקצוע יבינו יחד איתכם מה היעד שאליו אתם רוצים להגיע, ויסבירו לכם איך ניתן לרתום את הכלים הקיימים לטובת הגשמת המטרות שלכם.

 

לסיכום

פרסום ברשת הוא כלי נהדר עבור העסק שלנו, אך בלי שאנחנו יודעים מה רמת היעילות שלו אי אפשר באמת למדוד את ההצלחה שלו. יחס המרה הוא מדד שמאפשר לנו להבין כמה הפרסום שלנו אפקטיבי, והוא בודק מה היחס בין מי שנחשפו לפרסום אודות העסק לבין מי שהפכו להיות לקוחות שלנו. אחרי שקמפיין הפרסום שלנו נמצא באוויר, הדבר הכי חשוב הוא לשפר את יחס ההמרה.

עֵסֶק

אולי תאהבו גם את: