אביזרים נלווים שישפרו לכם את חוויית המקלחון

עבור רבים מקלחת היא הזמן הרגוע ביותר ביום, בו אנחנו יכולים לעמוד מתחת למים חמים ונעימים ולהתנקות גם מלכלוך פיזי וגם מלכלוך נפשי ורגשי.

יש דברים שנשארים להרבה זמן ושווה להשקיע בהם שכן השקעה כזו משפרת באופן ניכר את החיים שלנו – ומקלחת היא אחד מהדברים הללו.

כדי להנות כמו שצריך ממקלחת ישנם אביזרים מסוימים שיכולים לשפר את החוויה להפוך את זמן המקלחת לדבר אליו אנחנו מצפים כל יום בכיליון עיניים.

 

אביזרים שישפרו את חוויית המקלחת

הכנו לכם רשימה קצרה של אביזרים שיכולים לשפר באופן ניכר את חוויית המקלחת שלכם:

שטיחונים:

שטיחונים הן דבר חשוב ביותר בכל חדר מקלחת, ומשפיעים מאוד גם על נראות החדר ועיצובו וגם על נוחות השימוש, ולא פחות חשוב – מסייעים למנוע לחות. ישנם מגוון דוגמאות ועיצובים לשטיחונים למקלחת ותוכלו לבחור את מה שמתאים לכם. חשוב מאוד לוודא שהשטיחון מיועד לחדר רחצה.

 

מתקן לחימום מגבות:

מה יותר מפנק מאשר לצאת ממקלחת ולהתעטף מייד במגבת חמה היישר ממתקן לחימום מגבות? מדובר במוצר שמשדרג באופן משמעותי את חוויית המקלחת, והופל לנעים יותר גם את החלק השנוא על רבים – לצאת אל הקור מהמקלחת החמה.

 

רמקולים למוזיקה:

אוהבים להתקלח עם מוזיקה? אין שום סיבה שתתפשרו על חוויית המקלחת שלכם. רכשו רמקולים עם ציפוי עמיד למים ותוכלו לשמוע מוזיקה במקלחת ולשיר יחד איתה.

 

מדפים פנימיים במקלחת:

אחד הפספוסים במקלחות רבות הוא היעדר המקום לבקבוקי שמפו, מרכך, סבון ושאר הדברים שאנחנו צריכים במקלחת איתנו. דאגו לכם למדפים מרווחים שיהיה בהם מקום לכל התכשירים שלכם כי חבל לשים אותם סתם ככה על הרצפה ולהתכופף כל הזמן בשבילם.

 

מתלה למייבש שיער:

אוהבים לייבש את השיער אחרי המקלחת? אם כן, מומלץ לרכוש מתלה דקורטיבי למייבש שיער וכך לא תצטרכו לחפש מקום עבורו בכל פעם.

 

כיצד נבחר מקלחון לחדר הרחצה?

כאשר בוחרים מקלחון לחדר הרחצה צריך לקחת בחשבון מספר דברים. ראשית כל, גודל חדר הרחצה הוא קריטי ויכתיב את גודל המקלחון שתוכלו לרכוש. למשל, אם יש לכם חדר רחצה גדול תוכלו להתקין מקלחון חזיתי רחב או אפילו מקלחון זוגי. לעומת זאת, אם חדר הרחצה שלכם קטן תוכלו לקחת מקלחון פינתי קומפקטי.

בנוסף, יש לקחת בחשבון עצמים נוספים הנמצאים בחדר הרחצה, כגון כיור, אסלה, מראות וכדומה.

 

מעוניינים להתקין מקלחת חדשה? התקינו רק אצל הטובים ביותר

זגגות השרון היא חברה הפעילה מעל ל-30 שנה ומייצרת זכוכיות עבור מוצרים מסוגים שונים. החברה מתמחה בייצור מקלחונים, מעקי זכוכית למדרגות ולמרפסת, מחיצות זכוכית, חיפויי קיר למטבח, מדפים ועוד. אצל זגגות השרון תקבלו את כל השירותים תחת קורת גג אחת – החל מייצור המקלחון והתאמתו לפי צרכיכם ורצונכם ועד התקנתו אצלכם בבית.

 

חלל מעוצב

אולי תאהבו גם את:

תחתית של בריכה
בריכה או ג'קוזי?

בא לכם להוסיף לחצר שלכם אבל לא מצליחים לבחור מה עדיף – ג'קוזי או בריכה? ובכן מדובר בבחירה לא הכי קלה. בכל זאת החלטנו לנסות

קרא עוד »
מה התפקיד של דלת ממ"ד

במדינת ישראל ניתן לראות שבשנים האחרונות כמעט בכל בית או דירה יש ממ"ד. הסיבה לכך ברורה, שכן המדינה שלנו למודת מלחמות וכל אחד מאתנו, בעלי

קרא עוד »
כפיסי עץ לעישון

אחד מהבילויים המשפחתיים העיקריים שלכם אלה ארוחות מפנקות בגינה? לאחרונה התחלתם לעשות "על האש" כמעט בכל שבוע? אם כך, הגיע הזמן שתתחילו לשדרג את הארוחות

קרא עוד »