יוקרתי או פשוט – מה עדיף בחדר השינה

פנים רבות לחדר השינה. מעיצוב קלאסי ופשוט ועד לעיצובים הצבעוניים והגרנדיוזיים ביותר שאפשר להעלות בדעתכם. בסיסי מיטה פשוטים ובסיסיים מעץ, ארונות מחומרים מתכלים ועד לעיטורים ויקטוריאניים על הארונות ומיטות אפיריון. עיצוב החדר שנועד להקנות לכם מנוחת לילה שקטה הופך לבעיה שמדירה שינה מעיניכם? פשוט או יוקרתי, צנוע או מפואר – כל התשובות כאן.

 

קל וחומר

ככל שתשקיעו יותר באיכות המוצר ורמת הגימור שלו, ככה אתם מאבטחים בקנייתכם מוצר שישמש אתכם למשך זמן רב. רמת גימור המוצרים  של חדרי שינה יוקרתיים היא הגבוהה ביותר. כדי לתת לחיפויי הארונות את המראה החלק, היוקרתי והאלגנטי, כל העיטורים והחיפויים עוברים ציפוי לקה ושיוף מספר פעמים עד לנראות מושלמת. הלקה שנמרחת בפעם הראשונה מגנה על הצבע ולאחר שיוף שכבת הלקה הנוספת מחזקת את ציפוי בכך שמחלחלת לתוך הנקבוביות שנוצרו משיוך השכבה הקודמת. במתכות, ברזל ועיטורי זהב, חומרים נוגדי חולדה מעורבבים בציפוי הסופי ומבטיחים הגנה מפני נזקי זמן בטווח הארוך.

 

אווירה

כניסה לחדר שינה, יהיה באשר יהיה, מורה לייצר נחת ותחושת רגיעה. ההבדל בתחושה זו בין אם נכנסים לחדר שינה בעיצוב יוקרתי או עיצוב פשוט היא שמיים וארץ, מכמה סיבות מאוד פשוטות: בראש ובראשונה, לראות איזו מיטה מחכה לכם שתשכבו עלייה ותוכלו לנוח, עיצוב החדר הייחודי או הבסיסי ואיכות המזרון. שלא תטעו, לכל עיצוב של חדר שינה יש את יתרונותיו וזה לגמרי אינדיבידואלי, אבל חדר שינה יוקרתי יכיל בתוכו מזרון ויסקו איכותי, כריות נוחות, בסיס מיטה נוח להתיישבות וקימה והמון המון סטייל. תודו שזה נוח.

 

משתנה שאינו תלוי

עיצוב חדר השינה יכול להיות מנותק לגמרי מהעיצוב הכולל של הבית. מדובר בחלל פרטי, שמיועד רק לדיירים העיקריים של  הבית. אין שום משמעות לעיצוב המטבח, הספות בסלון ואביזרי הגינה השונים שיש לכם ביחס לחדר השינה. מדובר בחדר עצמאי שעיצובו יכול להיות מיוחד, נוח, מפנק, לא שגרתי ושונה במלוא התכלית מכל תוכן הבית.

 

למה יוקרתי זה ייחודי?

אם לא ראיתם חדרי שינה בעיצוב יקרתי עד עכשיו, אולי דמיינתם אותם בראשכם. מדובר בעיצוב שלעיתים נראה יחסית מיושן, כמעט מלכותי. זהו סגנון עיצוב שרבים סולדים ממנו בגלל האופי "המיושן" שלו. עם כל הכבוד, אם מותר לתל אביבים להתלבש בבגדים משנות ה- 60, מותר בהחלט לנקוט בעיצוב חדרים שהולך עשרות ומאות שנים אחורה. זה גם לא חייב להיות העיצוב המלכותי הויקטוריאני שנמצא בראשכם. ליוקרתי פנים רבות, ועיקר הדגש הוא על מיטה נוחה ומאסיבית, התאמת צבעים ושימוש בריהוט איכותי מעץ מלא, שיש ועוד. בחירה בסגנון עיצוב יוקרתי תאפשר לכם לתת ביטוי לפן אישי שלכם שאולי לא ידעתם שהוא קיים. יוקרתי הוא הרבה מעבר לעיצוב. מדובר בביטוי אופי.

חדרי שינה

אולי תאהבו גם את:

תחתית של בריכה
בריכה או ג'קוזי?

בא לכם להוסיף לחצר שלכם אבל לא מצליחים לבחור מה עדיף – ג'קוזי או בריכה? ובכן מדובר בבחירה לא הכי קלה. בכל זאת החלטנו לנסות

קרא עוד »
מה התפקיד של דלת ממ"ד

במדינת ישראל ניתן לראות שבשנים האחרונות כמעט בכל בית או דירה יש ממ"ד. הסיבה לכך ברורה, שכן המדינה שלנו למודת מלחמות וכל אחד מאתנו, בעלי

קרא עוד »
כפיסי עץ לעישון

אחד מהבילויים המשפחתיים העיקריים שלכם אלה ארוחות מפנקות בגינה? לאחרונה התחלתם לעשות "על האש" כמעט בכל שבוע? אם כך, הגיע הזמן שתתחילו לשדרג את הארוחות

קרא עוד »