בריכה או ג'קוזי?

בא לכם להוסיף לחצר שלכם אבל לא מצליחים לבחור מה עדיף – ג'קוזי או בריכה? ובכן מדובר בבחירה לא הכי קלה.

בכל זאת החלטנו לנסות ולהקל על הבחירה בכמה עצות ומידע

 

כסף, כסף, כסף

כמובן כשמדובר בבנייה של משהו או שיפוץ, קודם כל צריך לחשוב על הכסף. כדאי לחשב את התקציב הנכון שמתאים לכם להשקיע בבניית הבריכה או הג'קוזי. כשאתם מתכננים את התקציב, קחו בחשבון את כל העלויות הקשורות בבנייה – החל מעלות חומרים, עלות הבנייה ובניית תשתיות במידת הצורך, ועד לעיצוב החצר כולה בהתאם למה שבחרתם.

לרוב בניית ג'קוזי תהיה זולה יותר מבניית בריכה, לכן אם התקציב שלכם מוגבל אולי תעדיפו להשקיע בג'קוזי איכותי במקום בבריכה. תכנון נכון של התקציב לא רק שיכווין אתכם בבחירה, אלא גם יעזור לכם לשפץ את החצר בצורה נכונה ומדויקת עבורכם.

 

הגודל כן קובע

בשאלה מה עדיף, קודם כל חייבים להתחשב בגודל החצר שלכם. ג'קוזי ייראה קטן מידי לחצר גדולה אלא אם היא תהיה מאובזרת מספיק, וברור שבריכה לא תיכנס או תהיה דחוסה מידי בחצר קטנה. לכן כדאי קודם כל למדוד את גודל וצורת החצר שלכם על מנת להחליט מה עדיף עבורכם, בעיקר כשמדובר בבריכה. כדאי גם לבדוק אם התשתיות מאפשרות לכם לבנות את מה שאתם מחפשים. אם למשל תרצו בריכה חפורה באדמה, כדאי לבדוק שזה אפשרי בכלל. המומחים של לגונה בריכות שחייה יעזרו לכם לתכנן ולבנות בדיוק את מה שמתאים לבית שלכם.

 

העדפה אישית

כמובן שמה שהכי חשוב זה מה שאתם רוצים ומעדיפים. מעדיפים להרגיש זרמי מים על מנת להירגע? בחרו בג'קוזי מפנק. מעדיפים לשכב ברגוע על מזרון צף? בחרו בבריכה. הכול תלוי במה שאתם אוהבים ובאיזה בילויים אתם מתכננים לעשות בגינה הפרטית שלכם.

 

חשבו על העיצוב

כשאתם ניגשים לבחור ג'קוזי או בריכה, חשבו על איך אתם רוצים שהחצר שלכם תיראה ומה יתאים לה יותר. נכון שגודל החצר מחייב, אבל כאמור ג'קוזי ייראה ריק בחצר רחבה מאוד ויכול להיות שלא יתאים למראה שלה. הבחירה תהיה מושפעת כמובן ממה אתם רוצים שיהיה בחצר מעבר לג'קוזי ולבריכה. ישנם מגוון רחב של עיצובים כלליים לחצר וכן עיצובים לג'קוזי ולבריכה שיתאימו לכל סגנון עיצוב.

 

נשואים פלוס?

אם יש לכם ילדים, במיוחד אם הם קטנים, מדובר בגורם משפיע על ההחלטה. כשיש לכם ילדים קטנים אולי תרצו לבחור בבריכה כך שיהיה לילדים איפה לשחק. הילדים יוכלו להתרוצץ בבריכה, להזמין חברים ולהעביר שעות שלמות במים. יחד עם זאת, אם הילדים כבר בוגרים או עזבו את הקן, אולי תרצו דווקא ג'קוזי. תוכלו לשבת בג'קוזי ולדון בנושאים עמוקים ביחד על כוס יין לבן צונן. אם אתם רווקים זה כבר פחות יכול לשנות לכם, תוכלו לעשות מסיבות רווקים סקסיות בבריכה או בג'קוזי.

 

אפשר גם וגם

מתקשים לבחור? שתי האפשרויות נראות מושלמות? אז בעצם למה לא גם וגם? תוכלו לבחור לבנות בריכה המשלבת בתוכה ג'קוזי, בדיוק כמו הבריכות היוקרתיות שאתם רואים בטלוויזיה.

 

מכשיר רחצה

אולי תאהבו גם את:

מה התפקיד של דלת ממ"ד

במדינת ישראל ניתן לראות שבשנים האחרונות כמעט בכל בית או דירה יש ממ"ד. הסיבה לכך ברורה, שכן המדינה שלנו למודת מלחמות וכל אחד מאתנו, בעלי

קרא עוד »
כפיסי עץ לעישון

אחד מהבילויים המשפחתיים העיקריים שלכם אלה ארוחות מפנקות בגינה? לאחרונה התחלתם לעשות "על האש" כמעט בכל שבוע? אם כך, הגיע הזמן שתתחילו לשדרג את הארוחות

קרא עוד »