7 יתרונות בספסל אחסון מעוצב לבית שלכם

ספסל אחסון מעוצב הוא אחד הרהיטים הנמכרים ביותר בעולם כיום – ולא בכדי.

בספסל האחסון המעוצב יתרונות רבים. אספנו בשבילכם את היתרונות המרכזיים בספסל האחסון המעוצב, כדי שתבינו שכל המהומה מסביבו לא נוצרה סתם!

 

חיסכון במקום

בית מרווח נראה טוב יותר. באמצעות ספסל אחסון, תוכלו לרווח את הבית בקלות. כך, במקום לשים גם קופסאות או מגירות וגם ספה או ספסל, תציבו ספסל אחסון, וכך תרווחו את הבית פלאיים. באמצעות הריווח לא תרגישו תחושת קלסטרופוביה בבית, ולהפך תרגישו תחושה של חלל פתוח ואוויר נושב.

 

אסתטיקה

ספסל האחסון יוצר מראה אסתטי יותר בבית. בית עמוס בקופסאות אחסון נראה פחות טוב. לעיתים אנשים אפילו לא מאחסנים בקופסאות אחסון ויוצרים ערמות ערמות של חפצים. הספסל משפר את האסתטיקה של הבית.

בנוסף, ספסל איחסון מעוצב גם נראה טוב, מבלי שום קשר למה שבתוכו. תוכלו לבחור ספסל אחסון שנראה בדיוק כמו רהיט ישיבה אחר שרציתם להעמיד שבא יחד עם היתרונות של ספסל אחסון. בwoodlee תוכלו למצוא ספסלי אחסון מכל הסוגים, וכך לעצב את הבית שלכם בצורה יפה יותר. ספסלי האחסון מעץ יפים במיוחד ויוצרים אווירה ביתית.

 

מדרבן את הילדים לסדר אחריהם

כשמציבים לילדים הדום בחדר שהוא גם מקום האחסון, ההתעסקות איתו מדרבנת אותם לסדר. ילדים אוהבים את ההתעסקות עם הרהיט המיוחד, שהוא שלהם, ולכן דואגים לשמור על הסדר. בנוסף, ילדים אוהבים חפצים שמשמשים אותם למספר דברים. ההתלהבות מספסל האיחסון מובילה אותם לא לשכוח להשתמש בו וכך לשמור על החדר שלהם מסודר.

 

מחיר משתלם

במקום לקנות שני רהיטים – גם פינת ישיבה, וגם ארגזים או מגירות לאחסון, אתם קונים רהיט אחד. הקנייה מובילה לחיסכון משמעותי בכסף. "הבזבוז" על שני רהיטים כאשר ניתן לקנות רהיט אחד שמשלב את שני רהיטים מיותר.

 

מקום הישיבה משמש למטרת האחסון

תוכלו להחליט שמקום האחסון ישמש למטרה הזהה של מקום הישיבה. לדוגמה, ניתן להציב הדום בחדר הילדים בו תשבו בשעות הערב ותקריאו לילדים ספר, ומה שיהיה בתוך ההדום אלו הספרים אותם אתם מקריאים לילד. פונקציה משותפת לאחסון ולשימוש מגבירה את השימוש הן באחסון והן בישיבה על ספסל האחסון

 

אווירה חמימה

ספסלי האחסון עשויים מעץ. כידוע, רהיטי עץ משרים על הבית אווירה חמימה ונעימה. רהיט ישיבה מעץ שיוצב בבית יכול להוסיף לביתכם אווירה של חמימות, שיכולה לשפר את תחושת הדיירים בבית.

 

מתאים לכל מקום

את ספסל האחסון ניתן להציב בכל אחד מחדרי הבית. היופי בו שהוא מתאים לכל מקום. הוא מתאים גם לסלון, גם לחדר השינה של ההורים, גם לחדר השינה של הילדים וגם למרפסת. כך, שאתם יכולים לבחור להציב אותו בכל מקום בבית שלכם מבלי חשש.

 

שידה

אולי תאהבו גם את:

תחתית של בריכה
בריכה או ג'קוזי?

בא לכם להוסיף לחצר שלכם אבל לא מצליחים לבחור מה עדיף – ג'קוזי או בריכה? ובכן מדובר בבחירה לא הכי קלה. בכל זאת החלטנו לנסות

קרא עוד »
מה התפקיד של דלת ממ"ד

במדינת ישראל ניתן לראות שבשנים האחרונות כמעט בכל בית או דירה יש ממ"ד. הסיבה לכך ברורה, שכן המדינה שלנו למודת מלחמות וכל אחד מאתנו, בעלי

קרא עוד »
כפיסי עץ לעישון

אחד מהבילויים המשפחתיים העיקריים שלכם אלה ארוחות מפנקות בגינה? לאחרונה התחלתם לעשות "על האש" כמעט בכל שבוע? אם כך, הגיע הזמן שתתחילו לשדרג את הארוחות

קרא עוד »