2 טיפים להכנת מחסן הגינה שלכם לחורף

החורף עומד להגיע, וכידוע החורף הישראלי, מפתיע ואינו צפוי.

גשמים, רוחות וסערות עלולים לפגוע ולהרוס לא מעט פריטים.

אומנם אתם בטוחים בביתכם, אך מה עם הרכוש שלכם? הרכוש אשר מאוחסן במחסן הגינה שלכם, עלול להינזק.

אז, מה עושים כשמגיע החורף? 2 טיפים להכנת מחסן הגינה שלכם לחורף – המדריך המלא

 

הקדמה

הגינה שלכם שהייתה נאמנה בחודשי הקיץ החמים, ואפשרה לכם לאחסן את רכושכם בחוץ או אף לעבוד בחוץ, עתידה להינזק בחודשי החורף הקרבים. על מנת לשמור רכושכם, וכן על מקום עבודתכם באם המשרד או חדר העבודה שלכם ממוקמים בגינה, עליכם להכין את הגינה שלכם לחורף. לשם כך, ריכזנו עבורכם מספר טיפים.

 

הגנה על ריהוט הגינה

את ריהוט הגינה בעת הימים הגשומים ניתן לכסות באמצעות כיסוי מותאם. כיסוי זה, ימנע את חדירת המים והריסת הריהוט. כמו כן, אם יש לכם מחסן גינה מבודד, תוכלו לאחסן בתוכו את כלל ריהוט הגינה.

 

מחסן הגינה – גם בחורף

מחסן הגינה מאחסן בתוכו רכוש לא מבוטל. אופנועים, ציוד, כלי עבודה, ועוד. כמו כן, לעיתים רבות מחסן הגינה אף מהווה מקור הכנסה, שכן רבים הופכים אותו לחדר עבודה, משרד או חדר מלאכה. אז מה עושים כשמגיע החורף? כיום, יש פתרון.

 

מחסן אוורסט – נעים להכיר

בעוד שלא מעט ממחסני הגינה, אינם מבודדים ואינם עמידים בפני נזקי מזג האוויר הקשים, ישנו מחסן אחד אשר עומד בקשיים ללא כל בעיה – מחסן אוורסט. מחסן אוורסט נקראת גם יחידת חצר מפאנל מבודד XPV.

מדובר במחסן בעל מפרט גבוה, עשוי שלדת אלומיניום, קירות מבודדים, דלת דקורטיבית, וכן פתחים מיוחדים לכניסת אור למחסן הגינה. יחידות אלו, מתאימות הן לחודשי הקיץ החמים והן לחודשי החורף הגשומים והקרים. כך שלמעשה, תוכלו להמשיך לאחסן את רכושכם בחורף במחסן הגינה, ואף להשתמש בו כחדר עבודה, משרד או מלאכה ללא כל בעיה.

מחסן האוורסט מגיע בשלל דגמים, צבעים ודוגמאות שונות, כך שתוכלו לדאוג למראה אסתטי, גם בחורף. תוכלו לבחון את הדגמים השונים כאן: https://idgarden.net.

 

איך להכין את מחסן הגינה שלכם לחורף – עצות הזהב

הגשמים והרוחות אינם פוסחים על אף גינה, ועלולים לגרום נזקים רבים, לכל הנמצא בגינה שלכם. בשל כך, ישנה חשיבות רבה להכין את הגינה שלכם לחורף. הגנו על ריהוט הגינה שלכם. השתמשו בכיסוי ריהוט ייעודי או אחסנו את הריהוט וכלל החפצים במחסן הגינה שלכם. כמו כן, רכשו מחסן גינה אוורסט, אשר עמיד בפני נזקי מזג האוויר, כך שלא תצטרכו לדאוג לציוד שלכם או להמשך העבודה במחסן הגינה במהלך החורף.

 

מדפים

אולי תאהבו גם את:

תחתית של בריכה
בריכה או ג'קוזי?

בא לכם להוסיף לחצר שלכם אבל לא מצליחים לבחור מה עדיף – ג'קוזי או בריכה? ובכן מדובר בבחירה לא הכי קלה. בכל זאת החלטנו לנסות

קרא עוד »
מה התפקיד של דלת ממ"ד

במדינת ישראל ניתן לראות שבשנים האחרונות כמעט בכל בית או דירה יש ממ"ד. הסיבה לכך ברורה, שכן המדינה שלנו למודת מלחמות וכל אחד מאתנו, בעלי

קרא עוד »
כפיסי עץ לעישון

אחד מהבילויים המשפחתיים העיקריים שלכם אלה ארוחות מפנקות בגינה? לאחרונה התחלתם לעשות "על האש" כמעט בכל שבוע? אם כך, הגיע הזמן שתתחילו לשדרג את הארוחות

קרא עוד »