הכירו את סדרת spirit  של גרילי הגז של WEBER

רכישת גריל גז היא פעולה שאנו לא מבצעים חדשות לבקרים, אנו בוחרים גריל גז בצורה קפדנית ובודקים לא מעט דברים, הסיבה העיקרית בגללה רבים משקיעים המון מחשבה בבחירת גריל גז היא העלות הגבוה, מדובר על גריל שהעלות שלו היא אלפי שקלים, ובסכום לא מבוטל שכזה רוצים לקבל מוצר איכותי שיחזיק לשנים רבות ויעבוד בצורה טובה, אז רגע אחד לפני שאת קונים גריל כדאי שתכירו את סדרת spirit  מבית WEBER מותג גרילי הגז המוביל בעולם.

חושבים שאתם חייבים גינה גדולה בשביל להציב גריל גז, רוצים להציב אחד כזה במרפסת ? קבלו את סדרת SPIRIT הסדרה המיוחדת שפותחה במיוחד לאלו הרוצים להציב במרפסת גריל איכותי מבלי לפגוע בסביבה ובאיכות החיים שלהם ושל השכנים.

 

SPIRIT  – נעים להכיר

ראשית נציג לכם את המאפיינים העיקרים שיש בסדרת ה SPIRIT  ואת היתרונות שהופכות את ההשקעה בגריל גז לכדאית ומשתלמת, ומעל הכל לחוויה אמיתית של צליית בשר ברמה גבוה.

 

העיצוב של סדרת SPIRIT

המאפיין הבולט של הסדרה המיוחדת הוא כמובן העיצוב שלה, מדובר על עיצוב בסגנון ייחודי שיכול להשתלב בקלות בכל אזור שבו רק תרצו להציב את הגריל, מעבר לעיצוב הייחודי והיכולת של הגריל להשתלב היטב בנוף העיצובי, תוכלו לבחור גם במגוון צבעים. (הצבעים העיצוביים מגיעים בחלק העליון שהוא המכסה של הגריל המעוצב בצבעים מיוחדים, אדום כחול מבריק ואדום).

מעבר לצבעים והאלמנטים עם גימורם מדויקים המאפשרים עבודה רציפה ונוחה על הגריל, ניתן לראות כי החלק התחתון של הגריל מעוצב בצורה השומרת על יציבות מירבת, למניעה של תזוזה ושמירה מלאה על בטיחות.

בשני צידי הגריל ישנן כנפיים, המשמשות לצורך הנחת ציוד ותפעול מלא של הכנת הבשר בצורה קלה ופשוטה, הכנפיים האלו ניתנות לקיפול בכדי שתוכלו לחסוך במקום במידה ותרצו לאחסן בשלב יותר מאוחר את הגריל.

 

פיזור חום מדויק

מעבר ליתרונות העיצוב הבולטים שיש לסדרת ה SPIRIT קיים יתרון שהופך אותה להיות סדרת הדגל המובילה והוא פיזור החום המדויק.

הסיבה בגלל רבים נוטים לרכוש גריל גז, היא קלות הפעול, היכולת להכין בשר איכותי ולא פחות מזה היא פיזור החום המדויק לכל אורך ההפעלה.

סדרת SPIRIT בדומה לכל יתר הסדרות של גרילי הגז מבית WEBER מצוידת במבער העשוי נירוסטה חזק במיוחד ופיזור החום נעשה באופן אחיד.

כל זה שהבשר מונח על רשת העשויה ברזל יצוק שגורמת לחום לצאת אל תוך הבשר בצורה מדויקת הופכים כל אחד לגרילמן מקצועי.

 

חומרי הגלם הטובים ביותר ללא פשרות

הגריל עשוי מנירוסטה, בשילוב ברזל יצוק ואלומיניום, כל אלו נחשבים למתכות הנכונות והטובות ביותר לשימוש בגריל, בזכות עבודה עם חומרי הגלם האלו אתם מקבלים אחריות מלאה למשך 10 שנים, מה שהרבה מאוד מתחרים יתקשו לתת לכם.

אולי תאהבו גם את:

תחתית של בריכה
בריכה או ג'קוזי?

בא לכם להוסיף לחצר שלכם אבל לא מצליחים לבחור מה עדיף – ג'קוזי או בריכה? ובכן מדובר בבחירה לא הכי קלה. בכל זאת החלטנו לנסות

קרא עוד »
מה התפקיד של דלת ממ"ד

במדינת ישראל ניתן לראות שבשנים האחרונות כמעט בכל בית או דירה יש ממ"ד. הסיבה לכך ברורה, שכן המדינה שלנו למודת מלחמות וכל אחד מאתנו, בעלי

קרא עוד »
כפיסי עץ לעישון

אחד מהבילויים המשפחתיים העיקריים שלכם אלה ארוחות מפנקות בגינה? לאחרונה התחלתם לעשות "על האש" כמעט בכל שבוע? אם כך, הגיע הזמן שתתחילו לשדרג את הארוחות

קרא עוד »