אילו דברים צריך לעשות לפני שנכנסים לדירה

כל מה שצריך לדעת לפני שעוברים דירה! אנחנו מזמינים אתכם לרשום כמה דברים חשובים, למרות שאנשים פחות משתמשים ברשימות בימינו. עומדים לעבור דירה? צ'ק-ליסט שלא מפספסים לפניכם. מסמנים V על כל מה שחשוב! בואו לקרוא.

דבר ראשון, לפני שאנחנו נותנים לכם רשימת מטלות ארוכה שיש לעשות לפני מעבר דירה, אנחנו רוצים להמליץ לכם על חברות הובלה. חברת הובלות תחסוך עבורכם כל כך הרבה זמן יקר ובאבי ראש, עד שלפעמים פשוט חובה להסתייע בהן. מחפשים מובילים מומלצים? בצדק! לא הכי כיף לעבור את התהליך של מעבר דירה לבד. בכל זאת, אם אתם מתעקשים לסחוב ארגזים וקרטונים, אנחנו ממליצים לרכוש ציוד אריזה מקצועי, אתו תוכלו לארוז הכול בבטחה.

צריכים להעביר ציוד כבד?

אם אתם צריכים להעביר ארונות מטבח או חדר שינה, סביר להניח שאתם תצטרכו קודם כל לפרקם. ארונות חדר שינה ניתנים לפירוק די בקלות, אך כמובן שתוכלו גם להיעזר בנגרים או בהנדימנים. הנדימן יוכל לעזור לכם בקלות, בין אם צריך לפרק ארונות חדר שינה או מטבח.

כשאתם רוכשים את ציוד האריזה מראש, אתם למעשה עוברים דירה בראש שקט. אמנם ארון חדר שינה לא ניתן להעביר בקרטונים, אך כן ניתן לעטוף את חלקי הארון בנייר אריזה מסוג פצפצים. את חלקי הארון תוכלו לארוז בזהירות, תוך שאתם מספקים לחלקים את כל התמיכה והעיטוף שהם זקוקים לו.

ציוד קליל בבית שלא מחייב אריזה מקצועית

יש ציוד רב בבית, שלא בהכרח מחייב אריזה מאוד מקצועית. אם אתם צריכים לארוז שלטי טלוויזיה, מסנני מים, תמונות ללא מסגרת זכוכית, מצעים וכריות, אתם בהחלט מוזמנים להשתמש בקרטון בלבד. ללא נייר פצפצים. כשאנשים עוברים דירה, הם לוקחים איתם גם את הציוד הכי קטן, כולל ציוד שמותקן בכל מיני מקומות בבית.

לרוב, אנשים יפרקו גם מסנן מים דירתי וייקחו אותו למענם החדש. אין ספק, מסנן מים דירתי הוא מה שמוביל אותנו להנות ממים מאוד איכותיים, כך שהוא חשוב מאוד לאנשים שעוברים דירה. בעזרתו, גם בדירה החדשה יהיה אפשרי להנות ממים איכותיים וטעימים.

דירה

זו ההזדמנות להיפטר מדברים שלא בשימוש!

לא מומלץ להיות אגרנים. שימו לב, מעבר דירה זו ההזדמנות המושלמת להיפטר מדברים שכבר הרבה זמן לא בשימוש. יודעים מה? אפילו תשחקו משחק נחמד שנקרא "לא השתמשנו בזה בשנה האחרונה? לתרומה או לפח!"

אם יש בידיכם ציוד רב שלא השתמשתם בו בשנים האחרונות, זו ההזדמנות המושלמת לפנות מקום בארונות עבור ציוד חדש. אם אתם כבר עוברים דירה, תנו לעצמכם להתחדש, העניקו לעצמכם את התחושה שמגיע לכם ציוד חדיש וכיפי. הקפידו על כללים פשוטים אלו, ותוכלו גם אתם לעבור דירה ללא כאבי ראש מיותרים. מעבר נעים!

אולי תאהבו גם את:

תחתית של בריכה
בריכה או ג'קוזי?

בא לכם להוסיף לחצר שלכם אבל לא מצליחים לבחור מה עדיף – ג'קוזי או בריכה? ובכן מדובר בבחירה לא הכי קלה. בכל זאת החלטנו לנסות

קרא עוד »
מה התפקיד של דלת ממ"ד

במדינת ישראל ניתן לראות שבשנים האחרונות כמעט בכל בית או דירה יש ממ"ד. הסיבה לכך ברורה, שכן המדינה שלנו למודת מלחמות וכל אחד מאתנו, בעלי

קרא עוד »
כפיסי עץ לעישון

אחד מהבילויים המשפחתיים העיקריים שלכם אלה ארוחות מפנקות בגינה? לאחרונה התחלתם לעשות "על האש" כמעט בכל שבוע? אם כך, הגיע הזמן שתתחילו לשדרג את הארוחות

קרא עוד »