איך למצוא יועץ מס לאזרחי ארה"ב?

דיני המיסוי הרבים והמסועפים נחשבו מאז ומעולם לנושא המעלה רגשות של חשש ופחד אצל אנשים רבים, בין אם בשל הבירוקרטיה הרבה ובין אם בשל החשש מתשלומים נוספים ובלתי צפויים ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בדיני מיסוי של מדינה זרה. אז אם אתם אזרחי ארה"ב, כדאי בהחלט לדעת איך למצוא יועץ מס מקצועי

 

רשות המיסים האמריקאית

ארה"ב היא אחת המעצמות הכלכליות הגדולות ביותר בעולם, אם לא הגדולה ביותר, כאשר בין הגורמים המניעים את המעצמה הכלכלית הזו, נמצאת חובת תשלום המיסים של אזרחי ארה"ב, עליה האחראית רשות המיסים האמריקאית, ה- IRS.

רשות המיסים האמריקאית היא בין הגופים הממשלתיים החזקים בארה"ב, כשהיא אחראית על אכיפת חוקי המס הרבים, הכוללים עשרות אלפי סעיפים והוראות מיסוי שונות, כאשר בכוחה להטיל קנסות ועונשים כבדים אחרים על החורגים מחובת תשלום המיסים.

 

מי חייב בדיווח לרשויות המס האמריקאיות?

חובת הדיווח לרשויות המס האמריקאיות, המתבצעת באמצעות טפסים ייעודיים כפי שנראה בהמשך, נחשבת לייחודית ביותר לארה"ב, בעיקר של תחולתה הרחבה, אשר אינה מבחינה בין שכירים לעצמאים וכן בין אזרחים למשקיעים זרים, אשר גם אם אינם מתגוררים בתחומי ארה"ב, יהיו חייבים בדיווח.

חובת הדיווח הרחבה, כוללת בהתאם מגוון טפסים ודיווחים שונים, אותם מומלץ לבחון היטב עם ייעוץ מס אמריקאי כאשר העיקריים מביניהם מתחלקים לדיווח באמצעות טופס 1040, המיועד לבעלי אזרחות אמריקאית / מחזיקי גרין קארד ולטופס NR1040 המיועד לדיווח של אזרחים זרים בעלי פעילות עסקית בתחומי ארה"ב.

 

חשיבות ייעוץ מס לאזרחי ארה"ב

כפי שראינו, תחולת הדיווח לרשות המיסים האמריקאית היא רחבה בהחלט, באופן היוצר מצב שאנשים רבים כלל לא מודעים לחובת הדיווח הקיימת להם ולמעשה, חשופים לקנסות ועונשים אחרים. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי חובת הדיווח אינה אומרת בהכרח כי קיימת גם חובת תשלום לרשות המיסים.

דיני המיסוי הרבים, יחד עם הסעיפים המתעדכנים מעת לעת ומשתנים בין מדינה למדינה בארה"ב ומגוון טפסי הדיווח הקיימים, מחייבים ייעוץ מס מקצועי לאזרחי ארה"ב, הן כדי לעשות סדר בדברים והן כדי להימנע מסנקציות ועונשים אחרים.

 

כיצד מוצאים יועץ מס לאזרחי ארה"ב?

בניגוד לבעלי מקצוע אחרים, אותם ניתן לאתר באמצעות מספר קליקים וחיפוש אינטרנטי, כאשר מחפשים יועץ מס לאזרחי ארה"ב, חשוב לשים לב למספר פרמטרים עיקריים, כשהראשון והבסיסי מביניהם הוא קבלת ייעוץ מעורכי דין ורואי חשבון המתמחים בדיני המיסוי האמריקאים וכן שיהיו בעלי רישיונות אמריקאים לעסוק בתחום.

בנוסף, חשוב לוודא שיועץ המס שבחרתם מתמחה במגוון תחומים, כמו מיסוי השקעות נדל"ן, החזרי מס וכדומה, בעל זמינות ונגישות מרבית לשאלות והתייעצויות וכמובן, עם שנות ניסיון והמלצות של לקוחות מרוצים אחרים.

 

לסיכום

דיני המס הסבוכים, בעיקר כאלו של מדינה זרה, מחייבים הכרה מקיפה ומעמיקה, במיוחד במדינה כמו ארה"ב הנוקטת בתחולת דיווח רחבה ביותר. בהתאם לכך, חשוב למצוא יועץ מס מקצועי לאזרחי ארה"ב, אותו תוכלו לאתר לאחר בחינת פרמטרים עיקריים כמו היותם עורכי דין / רואי חשבון בעלי רישיונות אמריקאים, ניסיון רב וכמובן, המלצות.

יועץ מס

 

 

אולי תאהבו גם את:

מַס
מהי פריסת מס שבח?

בתחום המיסוי, מס רווחי הון הוא מרכיב חיוני הממלא תפקיד משמעותי בהתחייבויות הכספיות של הפרט. פריסת מס רווחי הון מתייחסת לחלוקת התחייבויות המס על פני

קרא עוד »
דיור ציבורי
דיור ציבורי בישראל

במדינת ישראל, שהיא מדינת רווחה, ישנו דיור ציבורי שנבנה בעיקר לפני שנים ואשר בתחילת הדרך היווה פתרון מצוין לכל העולים החדשים. עם השנים, כאשר העליות

קרא עוד »