5 סיבות לעבור למשרד מחוץ לתל אביב

העיר תל אביב היא עיר מרכזית בה המסחר פורה והתחרות העסקית הקיימת ממנפת את העסקים המתנהלים בה. למרות זאת, עסקים רבים מעדיפים להעביר את המשרד שלהם אל מחוץ לתל אביב. זה קורה בעיקר בגלל כמה סיבות. כאן ריכזנו עבורכם את המידע בנושא. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

תל אביב יקרה לעסקים

העיר תל אביב היא עיר יקרה לעסקים מבחינת תשלומי ארנונה. קיימים ערים אחרות, פרבריות, המעודדות את ההתפתחות העסקית בתוכן. וממילא, לא תמיד משתלם להישאר במרכז תל אביב אך להמשיך לשלם ארנונה לעסקים יקרה.

 

מחסור בחנייה בתל אביב

העיר תל אביב ידועה במצוקת החנייה שבה. אם יש לכם משרד בתל אביב, אתם אומנם נגישים לתחבורה ציבורית, אך מה יעשה אדם שהגיע אליכם לפגישה והוא מסתובב חצי שעה רק כדי לחפש חנייה? כל בעל עסק מעדיף למקם את העסק שלו במיקום בעל חנייה בשפע. זו הסיבה העיקרית של הרבה בעלי משרדים למעבר המשרד לעיר אחרת.

 

דמי שכירות יקרים

דמי השכירות למטר מרובע בתל אביב יקרים באופן משמעותי ממיקומים אחרים. תוכלו למצוא משרדים להשכרה בבת ים, במחיר זול בהרבה ממחיר השכירות החודשית בתל אביב. וזו רק דוגמא.

 

נגישות למגוון האוכלוסיות

בעלי משרדים שונים מעוניינים להיות נגישים למגוון האוכלוסיות הקיימות ולהתאים את עצמן אליהן. מיקום משרד בתל אביב יכול להרחיק את האוכלוסייה החרדית לדוגמא, הנמנעת משהייה במקומות פחות צנועים. תוכלו למצוא משרדים להשקעה במקומות שונים שהם נגישים עבור האוכלוסיות הנמנות על קהל היעד העיקרי שלכם.

 

תל אביב פקוקה

העיר תל אביב ידועה בעומס הכבישים שבה. זה אומר שאתם אכן יוצאים לעוד יום עבודה, אך אתם לא יכולים לדעת מתי באמת תתחילו אותו מהמשרד. העיר פקוקה ויש שעות בהן העומס הוא נוראי. בעלי משרדים רגבים מעבירים לוותר על המרכזיות של תל אביב ולפנות לעיר מרכזית סמוכה שהיא פחות פקוקה. זה יכול להיות חולון, רמת גן ועוד.

 

מה חשוב לבדוק בבחירת משרד?

בחירת מיקום למשרד שלכם עשויה להיות משמעותית לקידום העסק שלכם. חשוב שתבחרו מקום שיענה על כל הדרישות של העסק שלכם. אם אתם צריכים משרד הממוקם באזור יוקרתי, חפשו דווקא מקום כזה. בדקו את מחיר הארנונה בעיר בה אתם מתמקמים לעומת ערים אחרות ושקללו את הנתונים לבדיקת כדאיות כללית.

 

איך מוצאים משרד להשכרה?

קיימות מגוון חברות המתמחות בתחום והן מסייעות לבעלי עסקים למצוא משרדים המתאימים למיקום המשרד שלהם. גם אתם יכולים ליהנות משירות כזה. חפשו בגוגל או שאלו חברים איך הם מצאו את המשרד אליהם הם נכנסו.

 

לסיכום

כאן בכתבה סיכמנו את הסיבות המובילות לעזיבת משרדים רבים את העיר תל אביב לטובת ערים מרכזיות סמוכות או אפילו רחוקות יותר כמו אלעד, בת ים, אשדוד ועוד.

משרד להשכרה

 

אולי תאהבו גם את:

מַס
מהי פריסת מס שבח?

בתחום המיסוי, מס רווחי הון הוא מרכיב חיוני הממלא תפקיד משמעותי בהתחייבויות הכספיות של הפרט. פריסת מס רווחי הון מתייחסת לחלוקת התחייבויות המס על פני

קרא עוד »
דיור ציבורי
דיור ציבורי בישראל

במדינת ישראל, שהיא מדינת רווחה, ישנו דיור ציבורי שנבנה בעיקר לפני שנים ואשר בתחילת הדרך היווה פתרון מצוין לכל העולים החדשים. עם השנים, כאשר העליות

קרא עוד »