הבדים הטובים ביותר ללבוש להרגשה אוורירית וקרירה

הקיץ מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן להכיר מקרוב את סוגי הבדים הטובים ביותר שיביאו לתחושת קרירות ואווריריות למרות החום ששורר בחוץ. יצאנו לסיבוב בקניון וחזרנו עם רשימה של בדים שתאפשר לכם להרגיש בנוח בקיץ הנוכחי וגם באלו שיבואו אחריו. הישארו אתנו ותגלו אילו בדים יעברו סלקציה בדרך לארון שלכם.

 

תכירו את הבד ה – 1 שיקנה לכם הרגשה אוורירית וקרירה: כותנה

הבד שנבחר להיות במקום הראשון הוא לא אחר מאשר הכותנה. מדובר בבד הנפוץ ביותר בארץ ובעולם. מי שמכיר בו מקרוב יודע שמדובר בד נושם ואוורירי שיספוג את הזיעה שלכם ויביא להליך נידוף מהיר ויעיל. התרחיש הזה מפחית באופן משמעותי את תחושת המחנק שאתם עשויים להרגיש במידה ותבחרו בבד קשיח ולא נושם. נציין כי תוכלו למצוא את הבד הנוכחי בכל מיני פריטי לבוש, למשל:

  • חולצות
  • גופיות
  • שמלות ועוד

בד כותנה

תכירו את הבד ה – 2 שיקנה לכם הרגשה אוורירית וקרירה: פשתן

הפשתן צפוי להיכנס לארונות של מי שמבינים דבר או שניים בסטייל. שכן, מותגי הלבשה רבים בחרו להשתמש בו בקולקציה הנוכחית. סביר להניח כי אין מדובר פה רק באמירה אופנתית, אלא גם בעניין של נוחות. נגלה לכם שזה בד טבעי שמיוצר מסיבים שמקורם בצמח הפשתן.

אנו ממליצים לבחור בו בגלל שבדומה לכותנה, יש לו יכולת לספוג זיעה ולנדף אותה במהירות. חיפוש קצר ברשת אודות בד זה הביא אותנו לאתר של H&M  שיש בו מגוון רחב של פריטים שעשויים מבד זה. היכנסו אל הקישור הבא ותוכלו לרכוש לעצמכם בגדים קלילים, אופנתיים ונעימים לקיץ: https://www.hm.com/hw_il/index.html.

 

תכירו את הבד ה – 3 שיקנה לכם הרגשה אוורירית וקרירה: ויסקוזה

הבד השלישי שנכנס אל המדריך שלנו הוא אוורירי ודק במיוחד. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם לובשים בד נעים, רך ואוורירי – כדאי שתנסו למדוד בגדים מבד זה. מדובר בבד "נופל" שלא נצמד לגוף. נציין כי אין לו את יכולת הנידוף שיש לבדים שצוינו לעיל, כך שחשוב לקחת זאת בחשבון מראש.

תחושה מגניבה

לא יודעים באיזה בד לבחור? הנה טיפ שיקל עליכם

בחירה בבד מתאים לקיץ הקרוב אינה יכולה להתבצע אך ורק לפי מידע שקראתם בנושא (סביר להניח שהבנתם את זה ברגעים אלו ממש). אנו ממליצים לכם לצאת אל החנויות ולברר עם נותני השירות במקום פרטים אודות הבדים הנבחרים. כך תוכלו לראות אילו פריטים מוצעים לכם ולהרגיש את הבדים השונים.

 

כמה מילים אחרונות לסיום

עכשיו אתם יודעים מה הם 3 הבדים הטובים ביותר שיקנו לכם הרגשה אוורירית וקרירה. בשלב זה נותר לכם רק לבחור את הבדים שמורכבים מהבד המתאים עבורכם ביותר. נאחל לכם שתדעו לבחור בבגדים הנוחים והקלילים ביותר שיאפשרו לכם להעביר את הקיץ בקלות.

בדים ללבוש

אולי תאהבו גם את:

השכרת מנוף סל
מה היתרונות של מנוף סל?

בעולם הבנייה והתחזוקה, יעילות ובטיחות הם מעל לכל. שיטות מסורתיות מגיעות לרוב עם מגבלות, אך כניסתו של מנוף הסל חוללה מהפכה באופן שבו אנשי מקצוע

קרא עוד »